Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
EWIDENCJA PÓL BIWAKOWYCH I INNYCH OBIEKTÓW, W KTÓRYCH SĄ ŚWIADCZONE USŁUGI HOTELARSKIE NA TERENIE MIASTA PIŁY
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej KARTA USŁUG nr GKM/12 |
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1553 ze zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 ze zm.).
Wymagane dokumenty: Wniosek do Prezydenta Miasta Piły stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania powinien zawierać:
- nazwę i adres przedsiębiorcy świadczącego usługi hotelarskie,
- nazwę obiektu,
- określenie położenia wraz z podaniem jego adresu,
- opis obiektu potwierdzający stopień spełnienia przez ten obiekt wymagań dla rodzaju i kategorii, o które występuje wnioskodawca,
- dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań budowlanych, ppoż. i sanitarnych,
- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) przedsiębiorcy, numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
Opłaty: Nie pobiera się.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Sala Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 9.
Kontakt: tel. 67 210 42 77, e-mail: edg@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Inne informacje: Przedsiębiorca jest zobowiązany zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego odnoszące się do przedsiębiorcy i obiektu, w którym świadczone są usługi hotelarskie, powstałe po dokonaniu wpisu do ewidencji pól biwakowych i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie. Wniosek może złożyć również pełnomocnik strony, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej. Jeśli udzielamy pełnomocnictwa do załatwienia sprawy osobie obcej (nie z rodziny) to za pełnomocnictwo należy uiścić opłatę skarbową w kwocie 17,00 zł.
Pobierz formularz |