Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej » GKM/12

Karty usług - Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: GKM/12

Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej


EWIDENCJA PÓL BIWAKOWYCH I INNYCH OBIEKTÓW, W KTÓRYCH SĄ
ŚWIADCZONE USŁUGI HOTELARSKIE NA TERENIE MIASTA PIŁY


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
KARTA USŁUG nr GKM/12
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1553 ze zm.),
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.),
  • rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 ze zm.).

Wymagane dokumenty:
Wniosek do Prezydenta Miasta Piły stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania powinien zawierać:

  • nazwę i adres przedsiębiorcy świadczącego usługi hotelarskie,
  • nazwę obiektu,
  • określenie położenia wraz z podaniem jego adresu,
  • opis obiektu potwierdzający stopień spełnienia przez ten obiekt wymagań dla rodzaju i kategorii, o które występuje wnioskodawca,
  • dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań budowlanych, ppoż. i sanitarnych,
  • Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) przedsiębiorcy, numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Sala Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 9.

Kontakt:
tel. 67 210 42 77, e-mail: edg@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Inne informacje:
Przedsiębiorca jest zobowiązany zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego odnoszące się do przedsiębiorcy i obiektu, w którym świadczone są usługi hotelarskie, powstałe po dokonaniu wpisu do ewidencji pól biwakowych i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.
Wniosek może złożyć również pełnomocnik strony, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej. Jeśli udzielamy pełnomocnictwa do załatwienia sprawy osobie obcej (nie z rodziny) to za pełnomocnictwo należy uiścić opłatę skarbową w kwocie 17,00 zł.

Pobierz formularz