Elektroniczna Skrzynka Podawcza to środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji (np. wysyłania wniosków, pism lub innych dokumentów elektronicznych) do urzędu.
Urząd Miasta Piły korzysta z Elektronicznej Skrzynki Podawczej na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej – ePUAP (www.epuap.gov.pl)
Adres skrytki ePUAP Urzędu Miasta Piły:
/o22j5e3gnq/SkrytkaESP - dedykowana do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Piły, niezbędne jest posiadanie darmowego konta na platformie ePUAP oraz posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego.
Złożenie podpisu elektronicznego lub podpisanie formularza za pomocą profilu zaufanego sprawi, że będzie on traktowany jako podstawa do przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
Dokumenty nieopatrzone podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym nie będą stanowiły podstawy do wszczęcia postępowania administracyjnego.
W wyniku przesłania formularza elektronicznego do Urzędu Miasta Piły na platformie ePUAP automatycznie wygenerowane zostanie Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).
W przypadku braku dedykowanej usługi udostępnionej przez Urząd Miasta Piły na platformie ePUAP możliwe jest skorzystanie z formularza elektronicznego pisma ogólnego do podmiotu publicznego:
Akceptowalne formaty załączników to:
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku załącznika dołączanego do formularza (dokumentu elektronicznego) wynosi 5 MB.