Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Sesje: XIX Sesja Rady Miasta Piły - kadencja 2010-2014

XIX Sesja Rady Miasta Piły
27 marca 2012 r., o godzinie 12:00
Młodzieżowy Dom Kultury w Pile, ul. Okrzei 9

 

  1. Sprawy regulaminowe.
     
  2. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Piły o podejmowanych działaniach pomiędzy
    XVII a XIX Sesją Rady Miasta Piły – druk nr 289.
     
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Piły z prac  Prezydenta Miasta Piły w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miasta Piły – druk nr 296.
     
  4. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Piły na 2012 rok – druk nr 295.
     

  5. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia zmiany w Lokalnym programie rewitalizacji obszarów powojskowych na terenie miasta Piły – Aktualizacji – druk nr 283.
     
  6. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Pilskiego
    druk nr 284.
     
  7. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Piły
    w rejonie ulic 14 Lutego i Kwiatowej – druk nr 291.
     
  8. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Piły w rejonie ulic: Okólnej, Walki Młodych
    i Kaczorskiej – druk nr 292.
     
  9.  Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Piły w rejonie ul. Królewskiej
    i Al. Niepodległości – druk nr 293.
     
  10. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi
    oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Piły
    w 2012 roku – druk nr 294.
     
  11. Projekt uchwały w sprawie regulaminu przyznawania nagród dla nauczycieli zatrudnionych
    w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Piła – druk nr 285.
     
  12. Projekt uchwały w sprawie nadania imienia Publicznemu Przedszkolu Nr 16
    w Pile przy Alei Powstańców Wielkopolskich 86 A i zmiany uchwały
    Nr XLV/549/2010 Rady Miasta Piły z dnia 23 lutego 2010 r. w sprawie likwidacji zakładu budżetowego pod nazwą Przedszkole Publiczne Nr 16 w Pile celem przekształcenia w jednostkę budżetową pod nazwą Publiczne Przedszkole Nr 16 w Pile – druk nr 286.
     
  13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiących własność Gminy Piła – druk nr 287.
     
  14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Piła położonej
    w Pile przy ul. Motylewskiej – druk nr 288.
     
  15. Projekt uchwały w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Piła – druk nr 290.
       
  16. Projekt uchwały w sprawie uzgodnienia zakresu prac wykonywanych na potrzeby ochrony przyrody dotyczących pomnika przyrody na terenie działki nr 194/7 (tzw. ruiny Starego Browaru) w Pile  – druk nr 297.
       
  17. Raport dotyczący wykonania Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii i Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz efektów ich realizacji
    w Gminie Piła w 2011r. – druk nr 298.
       
  18. Interpelacje i zapytania – druk nr 282.
       
  19. Wolne wnioski i informacje.
     
  20. Zamknięcie obrad.