Wydział Finansowy
WWNIOSEK O ZWROT NADPŁATY Z TYTUŁU:
- opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie terenu,,
- spłaty rat za wykup lokalu mieszkalnego,
- spłaty rat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- najmu, dzierżawy terenu,
- najmu, dzierżawy (sieci światłowodowej, sieci wodno-kanalizacyjnej)
- czynszu najmu,
- korzystania z mediów,
- spłaty rat za wykup gruntu na własność,
- mylnie dokonanej wpłaty,
- kosztu wykonania operatu szacunkowego.
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Wydział Finansowy Referat Księgowości Urzędu KARTA USŁUG nr FN/3 |
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020, poz. 1740 ze zm.)
Wymagane dokumenty: Wniosek do Prezydenta Miasta Piły o zwrot nadpłaty.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Finansowy – Referat Księgowości Urzędu, parter, pokój nr 3
Kontakt: tel. 67 210 42 45, e-mail: mzdrenka@um.pila.pl tel. 67 352 84 21, e-mail: mlupa@um.pila.pl tel. 67 210 42 04, e-mail: mplewa@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Nie później niż w terminie 14 dni.
Pobierz formularz |