Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Finansowy » FN/2

Karty usług - Wydział Finansowy: FN/2

Wydział Finansowy


ZAŚWIADCZENIE O NIEZALEGANIU LUB WYSOKOŚCI ZADŁUŻENIA Z TYTUŁU:

  • opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie terenu,
  • spłaty rat za wykup lokalu mieszkalnego,
  • spłaty rat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • najmu, dzierżawy terenu,
  • spłaty rat za wykup gruntu na własność.

Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Finansowy
Referat Księgowości Urzędu
KARTA USŁUG nr FN/2
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021, poz. 735 ze zm.);
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020, poz. 1546 ze zm.).

Wymagane dokumenty:
Wniosek do Prezydenta Miasta Piły o wydanie zaświadczenia.

Opłaty:
opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o niezaleganiu lub o wysokości zaległości – 17,00 zł.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Finansowy – Referat Księgowości Urzędu, parter, pokój nr 3.

Kontakt:
tel. 67 210 42 45, e-mail: mzdrenka@um.pila.pl
tel. 67 352 84 21, e-mail: mlupa@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w terminie 7 dni.

Tryb odwoławczy:
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Prezydenta Miasta Piły, w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.

Inne informacje:
Zgodnie z art. 32 Kodeksu postępowania administracyjnego strona może działać przez pełnomocnika. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, zaś pełnomocnictwo winno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (adwokat, radca prawny a także doradca podatkowy mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa (art. 33 Kodeksu postępowania administracyjnego). Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa albo jego odpisu, wypisu lub kopii podlega opłacie skarbowej w kwocie 17 zł (za wyjątkiem gdy pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu).

Pobierz formularz