Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Kierownictwo Urzędu: I Zastępca Prezydenta Miasta

I Zastępca Prezydenta Miasta Piły
Krzysztof Szewc


     Urząd Miasta Piły
 Plac Staszica 10
 64-920 Piła
 e-mail: kszewc@um.pila.pl
   
 Sekretariat  Dorota Figas
 pokój:  111
 tel:  67 210 42 10
 fax:  660 640 105
 e-mail:  sekretariat2@um.pila.pl
 
Przyjmuje mieszkańców:   poniedziałek od 1200 do 1600

Do zadań I zastępcy prezydenta należy w szczególności:

  1. wydawanie decyzji administracyjnych w imieniu Prezydenta Miasta Piły w granicach upoważnienia oraz nadzorowanie wydawania takich decyzji przez podległych pracowników posiadających upoważnienie prezydenta;
  2. nadzór nad działalnością podległych komórek organizacyjnych, odpowiednio miejskich jednostek organizacyjnych, spółek prawa handlowego z udziałem miasta w zakresie przewidzianym przepisami prawa oraz nadzór nad właściwą realizacją zadań;
  3. nadzorowanie zadań dotyczących remontów i modernizacji starej substancji mieszkaniowej oraz utrzymania miejskich obiektów administracyjnych;
  4. nadzorowanie zadań dotyczących rozwoju i eksploatacji urządzeń komunalnych oraz komunalnego budownictwa mieszkaniowego;
  5. nadzorowanie zadań dotyczących lokalnego transportu zbiorowego;
  6. nadzór nad całością zadań związanych z utrzymaniem dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacją ruchu drogowego;
  7. nadzorowanie zadań dotyczących ochrony środowiska, zieleni miejskiej oraz targowisk;
  8. nadzór nad całością zadań dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną;
  9. nadzorowanie zadań związanych z gospodarką nieruchomościami, rolnictwem, gospodarką żywnościową, wodną i leśną oraz z gospodarką lokalami mieszkalnymi i użytkowymi;
  10. nadzorowanie zadań dotyczących oświaty, w tym szkół, przedszkoli i zespołu żłobków;
  11. nadzorowanie zadań dotyczących pomocy społecznej i ochrony zdrowia;
  12. nadzór nad całością zadań dotyczących działań w zakresie zwalczania patologii społecznych;
  13. nadzorowanie zadań wynikających z ustaw o ewidencji ludności i dowodach osobistych (zadania zlecone);
  14. nadzór nad całością zadań związanych z rejestracją zdarzeń stanu cywilnego (zadania zlecone);
  15. nadzorowanie zadań dotyczących porządku publicznego;
  16. nadzór nad przestrzeganiem przepisów porządkowych określonych w ustawie o strażach gminnych;
  17. nadzorowanie całości zadań dotyczących kultury, w tym placówek upowszechniania kultury oraz kultury fizycznej, w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych;
  18. nadzorowanie działań na rzecz należytego utrzymania stanu sanitarnego, czystości, ładu i porządku w mieście;
  19. rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji obywateli;
  20. przekazywanie informacji przedstawicielom środków masowego przekazu w porozumieniu z Prezydentem Miasta Piły;
  21. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia prezydenta.

I zastępcy prezydenta bezpośrednio podlegają:

  1. dyrektor Wydziału Gospodarki Nieruchomościami;
  2. dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej;
  3. dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych;
  4. dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu;
  5. komendant Straży Miejskiej;
  6. kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.