Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Biuro Prezydenta » BP/1

Karty usług - Biuro Prezydenta: BP/1

Biuro Prezydenta


ZGODA NA UŻYCIE HERBU GMINY PIŁA


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Biuro Prezydenta
KARTA USŁUG nr BP/1
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz.994 z późn. zm.),
  • uchwała Nr XLI/412/97 Rady Miejskiej w Pile z dnia 08 lipca 1997 r. w sprawie zasad używania herbu, symboli i insygniów miejskich (z późn. zm.).

Wymagane dokumenty:
Wniosek do Prezydenta Miasta Piły stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania powinien zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy,
  • uzasadnienie wniosku ze wskazaniem celu, miejsca, publikacji, strony internetowej, znaku towarowego itp., w którym ma być zawarty herb Gminy Piła,
  • przedstawienie projektu wzoru znaku zawierającego herb Gminy Piła.

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Prezydenta, II piętro, pok. 215 - 216.

Kontakt:
tel. 67 210 42 47, e-mail: bp@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Inne informacje:
Do korzystania z herbu Gminy Piła wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Piły wydającego stosowne zarządzenie w przedmiotowej sprawie po zasięgnięciu opinii stałych komisji Rady Miasta Piły, które zakresem swego działania obejmują problematykę kultury oraz budżetu miasta.
Wniosek może złożyć również pełnomocnik wnioskodawcy, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa.

Pobierz formularz