Biuro Prezydenta
ZGODA NA UŻYCIE HERBU GMINY PIŁA
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Biuro Prezydenta KARTA USŁUG nr BP/1 |
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz.994 z późn. zm.),
- uchwała Nr XLI/412/97 Rady Miejskiej w Pile z dnia 08 lipca 1997 r. w sprawie zasad używania herbu, symboli i insygniów miejskich (z późn. zm.).
Wymagane dokumenty: Wniosek do Prezydenta Miasta Piły stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania powinien zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy,
- uzasadnienie wniosku ze wskazaniem celu, miejsca, publikacji, strony internetowej, znaku towarowego itp., w którym ma być zawarty herb Gminy Piła,
- przedstawienie projektu wzoru znaku zawierającego herb Gminy Piła.
Opłaty: Nie pobiera się.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Biuro Prezydenta, II piętro, pok. 215 - 216.
Kontakt: tel. 67 210 42 47, e-mail: bp@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Do 30 dni.
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Inne informacje: Do korzystania z herbu Gminy Piła wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Piły wydającego stosowne zarządzenie w przedmiotowej sprawie po zasięgnięciu opinii stałych komisji Rady Miasta Piły, które zakresem swego działania obejmują problematykę kultury oraz budżetu miasta. Wniosek może złożyć również pełnomocnik wnioskodawcy, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa.
Pobierz formularz |