Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej » GKM/24

Karty usług - Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: GKM/24

Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej


ZAMIANA MIESZKANIA Z ZASOBU GMINY PIŁA
(nie dotyczy zamiany wzajemnej z wybranym kontrahentem)


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Referat Spraw Mieszkaniowych
KARTA USŁUG nr GKM/24
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • uchwała Nr XLII/405/21 Rady Miasta Piły z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Piła.

Wymagane dokumenty:
Wniosek o zamianę „z urzędu” lokalu mieszkalnego/lokalu zajmowanego w ramach najmu socjalnego wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Piła

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, I piętro, pok. 118.

Kontakt:
tel. 67 210 42 73, e-mail: wsl@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Inne informacje:
Do wniosku o zamianę „z urzędu” lokalu mieszkalnego/lokalu zajmowanego w ramach najmu socjalnego wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Piła, w przypadku gdy wnioskodawca ubiega się o poprawę warunków mieszkaniowych ze względu na stan zdrowia, należy dołączyć orzeczenie o niepełnosprawności, wydane przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania lub orzeczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, najemcy lub członka rodziny najemcy (domownika) wspólnie z nim zamieszkującego.

Wniosek może złożyć również pełnomocnik strony, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej. Jeśli udzielamy pełnomocnictwa do załatwienia sprawy osobie obcej (nie z rodziny) to za pełnomocnictwo należy uiścić opłatę skarbową w kwocie 17,00 zł..

Pobierz formularz