Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wydziały i biura - opisy » Biuro Rady Miasta - do 04.02.2011

Wydziały i biura - opisy: Biuro Rady Miasta - do 04.02.2011

KARTA ARCHIWALNA

Biuro Rady Miasta    -    BRM


Inspektor:  Urszula Głąb
      Plac Staszica 10

      64-920 Piła

      pokój: 115

      tel.: (067) 210 43 20

    fax: 660 640 934
Poczta elektroniczna
wydziału:
  rm@um.pila.pl

Biuro Rady Miasta wykonuje zadania związane z obsługą Rady:

  1. koordynowaniem działań dotyczących terminowego przekazywania materiałów na posiedzenia rady i komisji stałych Rady Miasta Piły;
  2. prowadzeniem list obecności radnych z sesji i komisji Rady Miasta Piły;
  3. przygotowaniem informacji w sprawie przyjęcia protokołu z obrad poprzedniej sesji;
  4. przygotowaniem informacji w sprawie interpelacji i zapytań radnych;
  5. prowadzeniem zbioru i rejestru uchwał Rady Miasta Piły;
  6. prowadzeniem zbioru i rejestru przepisów gminnych – aktów prawa miejscowego;
  7. sporządzeniem protokołów z posiedzeń Rady Miasta Piły oraz stałych komisji Rady Miasta Piły;
  8. przekazywaniem uchwał Rady Miasta Piły, interpelacji, wniosków i zapytań radnych Prezydentowi Miasta Piły i właściwym Wydziałom Urzędu Miasta Piły;
  9. przekazywaniem uchwał Rady Miasta Piły Wojewodzie Wielkopolskiemu;
  10. przekazywaniem uchwał do Regionalnej Izby Obrachunkowej;
  11. przekazywaniem uchwał – aktów prawa miejscowego Wojewodzie Wielkopolskiemu celem publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego;
  12. przygotowywaniem projektów uchwał w sprawach organizacyjnych Rady Miasta Piły;
  13. prowadzeniem ewidencji radnych Rady Miasta Piły;
  14. prowadzeniem ewidencji osób wyróżnionych tytułem Honorowego Obywatela Miasta Piły;
  15. sporządzeniem list wypłat diet radnym i przewodniczącym rad i zarządów osiedli;
  16. prowadzeniem dokumentacji wydatków z budżetu Rady Miasta Piły;
  17. prowadzeniem dokumentacji wydatków z budżetu Młodzieżowej Rady Miasta;
  18. przekazywaniem uchwał, porządków obrad i protokołów z obrad sesji, planów pracy Rady i stałych komisji Rady Miasta Piły do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej;
  19. wyborami ławników.