KARTA ARCHIWALNA
Biuro Rady Miasta - BRM
Inspektor: Urszula Głąb
|
Poczta elektroniczna wydziału: rm@um.pila.pl |
Biuro Rady Miasta wykonuje zadania związane z obsługą Rady:
- koordynowaniem działań dotyczących terminowego przekazywania materiałów na posiedzenia rady i komisji stałych Rady Miasta Piły;
- prowadzeniem list obecności radnych z sesji i komisji Rady Miasta Piły;
- przygotowaniem informacji w sprawie przyjęcia protokołu z obrad poprzedniej sesji;
- przygotowaniem informacji w sprawie interpelacji i zapytań radnych;
- prowadzeniem zbioru i rejestru uchwał Rady Miasta Piły;
- prowadzeniem zbioru i rejestru przepisów gminnych – aktów prawa miejscowego;
- sporządzeniem protokołów z posiedzeń Rady Miasta Piły oraz stałych komisji Rady Miasta Piły;
- przekazywaniem uchwał Rady Miasta Piły, interpelacji, wniosków i zapytań radnych Prezydentowi Miasta Piły i właściwym Wydziałom Urzędu Miasta Piły;
- przekazywaniem uchwał Rady Miasta Piły Wojewodzie Wielkopolskiemu;
- przekazywaniem uchwał do Regionalnej Izby Obrachunkowej;
- przekazywaniem uchwał – aktów prawa miejscowego Wojewodzie Wielkopolskiemu celem publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego;
- przygotowywaniem projektów uchwał w sprawach organizacyjnych Rady Miasta Piły;
- prowadzeniem ewidencji radnych Rady Miasta Piły;
- prowadzeniem ewidencji osób wyróżnionych tytułem Honorowego Obywatela Miasta Piły;
- sporządzeniem list wypłat diet radnym i przewodniczącym rad i zarządów osiedli;
- prowadzeniem dokumentacji wydatków z budżetu Rady Miasta Piły;
- prowadzeniem dokumentacji wydatków z budżetu Młodzieżowej Rady Miasta;
- przekazywaniem uchwał, porządków obrad i protokołów z obrad sesji, planów pracy Rady i stałych komisji Rady Miasta Piły do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej;
- wyborami ławników.
|