Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Kierownictwo Urzędu » Prezydent Miasta

Kierownictwo Urzędu: Prezydent Miasta

Prezydent Miasta Piły
Piotr Krzysztof Głowski


     Urząd Miasta Piły
 Plac Staszica 10
 64-920 Piła
 e-mail: prezydent@um.pila.pl
   

 Sekretariat

 Aleksandra Gawrońska
 pokój:  212
 tel:  67 210 42 12
 fax:  67 212 35 66
 e-mail:  sekretariat1@um.pila.pl
 
Przyjmuje mieszkańców:   poniedziałek od 1200 do 1600

Prezydent jako kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego wobec pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.

Prezydent kieruje pracą urzędu przy pomocy dwóch zastępców prezydenta oraz sekretarza i skarbnika.

Prezydent udziela upoważnienia swoim zastępcom i innym pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Prezydent wykonuje określone przepisami prawa zadania i kompetencje organu wykonawczego miasta i kierownika urzędu, do których w szczególności należy:

  1. realizacja założeń polityki społeczno–gospodarczej miasta;
  2. realizacja budżetu miasta;
  3. przygotowywanie projektów uchwał rady miasta;
  4. określanie sposobu wykonywania uchwał;
  5. gospodarowanie mieniem komunalnym;
  6. reprezentowanie miasta Piły na zewnątrz;
  7. wydawanie decyzji administracyjnych i nadzorowanie wydawania takich decyzji przez podległych pracowników posiadających upoważnienia prezydenta;
  8. udzielanie pracownikom upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych;
  9. udzielanie kierownikom miejskich jednostek organizacyjnych pełnomocnictw do zarządzania mieniem gminnym będącym w ich posiadaniu;
  10. prowadzenie polityki kadrowej urzędu;
  11. zatrudnianie i zwalnianie kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;
  12. kierowanie i koordynowanie przedsięwzięciami z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych;
  13. prowadzenie działalności kontrolnej zewnętrznej i wewnętrznej;
  14. nadzór nad całością zadań dotyczących zamówień publicznych;
  15. rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji obywateli oraz petycji;
  16. kierowanie bieżącymi sprawami miasta;
  17. wykonywanie innych zadań przewidzianych odrębnymi przepisami;
  18. zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej;
  19. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu;
  20. wyznaczenie wiodącej komórki organizacyjnej, w przypadku konieczności załatwienia sprawy przez więcej niż jedną komórkę;
  21. zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy przy odpowiednim wykorzystaniu osiągnięć nauki i techniki;
  22. prowadzenie w postaci elektronicznej zbioru aktów prawa miejscowego stanowionych przez gminę.

Prezydentowi bezpośrednio podlegają:

  1. zastępcy prezydenta;
  2. sekretarz;
  3. skarbnik;
  4. kierownik Biura Prezydenta;
  5. kierownik Biura Rady Miasta;
  6. kierownik Biura Nadzoru Właścicielskiego;
  7. kierownik Biura Zamówień Publicznych;
  8. Audytor wewnętrzny;
  9. Zespół Radców Prawnych;
  10. Służba BHP;
  11. komendant Straży Miejskiej w zakresie zadań dotyczących zarządzania kryzysowego;
  12. Administrator Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych;
  13. Inspektor ochrony danych;
  14. Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych;
  15. Pełnomocnik ds. wdrożenia zarządzania ryzykiem;
  16. Pełnomocnik ds. rodziny, seniorów i osób niepełnosprawnych;
  17. Koordynator ds. funkcjonowania kontroli zarządczej;
  18. Koordynator czynności kancelaryjnych.
  19. Koordynatorzy ds. dostępności.