Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
PRZYDZIAŁ DODATKOWEJ POWIERZCHNI MIESZKALNEJ TJ. ZWOLNIONEJ CZĘŚCI WSPÓLNEGO LOKALU, OPUSZCZONEJ PRZEZ DOTYCHCZASOWEGO NAJEMCĘ (ROZGĘSZCZENIE)
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Referat Spraw Mieszkaniowych KARTA USŁUG nr GKM/29 |
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- uchwała Nr XLII/405/21 Rady Miasta Piły z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Piła.
Wymagane dokumenty: Wniosek o przydział dodatkowej powierzchni mieszkalnej.
Opłaty: Nie pobiera się.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, I piętro, pok. 118.
Kontakt: tel. 67 210 42 73, e-mail: wsl@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Inne informacje: Wniosek może złożyć również pełnomocnik strony, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej. Jeśli udzielamy pełnomocnictwa do załatwienia sprawy osobie obcej (nie z rodziny) to za pełnomocnictwo należy uiścić opłatę skarbową w kwocie 17,00 zł.
Pobierz formularz |