Biuro Rady Miasta Piły
NADANIE HONOROWEGO OBYWATELSTWA MIASTA PIŁY
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Biuro Rady Miasta Piły KARTA USŁUG nr BRM/1 |
Podstawa prawna:
- art.18 ust.2 pkt. 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.),
- uchwała Nr XXI/279/12 Rady Miasta Piły z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie trybu przyznawania honorowych wyróżnień Miasta Piły (Dz. Urz. Woj. Wielk. z 2012 r., poz. 3335).
Honorowe Obywatelstwo Miasta Piły przyznaje się osobom wybitnym, za wyjątkowe zasługi dla Miasta Piły
Wymagane dokumenty:
- wniosek kierowany do Rady Miasta Piły na ręce Przewodniczącego Rady Miasta Piły stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania powinien zawierać:
- dane o kandydacie,
- określenie zasług uzasadniających wyróżnienie kandydata/tki,
- zgodę kandydata/tki.
Opłaty: Nie pobiera się opłat.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Biuro Rady Miasta Piły, I piętro, pok. 113, 115
Kontakt: tel. 67 21 04 320, 67 21 02 219, e-mail: rm@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Honorowe Obywatelstwo Miasta Piły przyznaje się nie więcej niż jednej osobie w trakcie kadencji samorządowej. Wniosek należy złożyć do końca stycznia ostatniego roku kadencji samorządowej.
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Inne informacje: Osoby i podmioty uprawnione do złożenia wniosku:
- Przewodniczący Rady Miasta Piły,
- Komisje Rady Miasta Piły,
- Prezydent Miasta Piły,
- uprawnione organy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, organizacji gospodarczych i instytucji,
- zarządy organizacji społecznych i zawodowych,
- mieszkańcy Miasta Piły w liczbie co najmniej 1000.
Honorowe Obywatelstwo Miasta Piły nadaje Rada Miasta Piły.
Pobierz formularz |