Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych » SOS/9

Karty usług - Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych: SOS/9

Wydział Spraw Obywatelskich
i Społecznych


ZAŚWIADCZENIE O ZAMELDOWANIU / WYMELDOWANIU


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych
KARTA USŁUG nr SOS/9
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2017 r. poz. 657 ze zm.),
  • ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.),
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1044),
  • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 187, poz. 1330, ze zm.),
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - 4.5.2016 L119/1.

Wymagane dokumenty:
Wniosek osoby o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu lub wymeldowaniu zawierający:

  • imię, nazwisko, adres i podpis wnioskodawcy,
  • dowód osobisty do wglądu,
  • dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.

Opłaty:
17,00 zł − opłata skarbowa
Opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Piły – PKO BP S.A. 09 1020 4027 0000 1202 1119 3291 lub bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miasta Piły.

Miejsce złożenia dokumentów:
Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych – Sala Obsługi Interesanta, parter, pokój nr 20.

Godziny pracy:
poniedziałek 730 – 1700 wtorek - piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych – Sala Obsługi Interesanta, parter, pokój nr 20.

Kontakt:
tel. 67 21 04 293, 67 210 43 34, 67 210 43 37, e-mail: wso@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Zaświadczenie o zameldowaniu
Zaświadczenie o wymeldowaniu
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze