Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Gospodarki Nieruchomościami » GN/16

Karty usług - Wydział Gospodarki Nieruchomościami: GN/16

Wydział Gospodarki Nieruchomościami


ZGŁOSZENIE ZAMIARU WNIESIENIA OPŁATY JEDNORAZOWEJ Z WNIOSKIEM
O UDZIELENIE BONIFIKATY


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
KARTA USŁUG nr GN/16
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2018 r. poz. 1716, z późn. zm.).

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie zamiaru wniesienia jednorazowej opłaty z wnioskiem o udzielenie bonifikaty.

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami – Referat Gospodarki Gruntami, I piętro, pokój 128.

Kontakt:
tel. 67 210 42 20, e-mail: wgn@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Jeżeli wniosek zostanie złożony w trakcie trwania obowiązku wnoszenia opłaty, w terminie 14 dni od otrzymania wniosku.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
W przypadku, gdy właściciel nie zgadza się z wysokością opłaty jednorazowej może złożyć do Prezydenta Miasta Piły wniosek w terminie 2 miesięcy od dnia doręczenia informacji o ustalenie wysokości opłaty jednorazowej w drodze decyzji. Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Prezydenta Miasta Piły w terminie 14 dni, licząc od daty doręczenia decyzji.

Inne informacje:
Wniosek może złożyć również pełnomocnik strony, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej. W pozostałych przypadkach należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł.

Pobierz formularz