Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Gospodarki Nieruchomościami » GN/14

Karty usług - Wydział Gospodarki Nieruchomościami: GN/14

Wydział Gospodarki Nieruchomościami


UZGODNIENIE PROJEKTÓW PRZEBIEGU SIECI UZBROJENIA PODZIEMNEGO NA NIERUCHOMOŚCIACH WCHODZĄCYCH W SKŁAD GMINNEGO ZASOBU NIERUCHOMOŚCI


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
KARTA USŁUG nr GN/14
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z póżn. zm.),
  • ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o uzgodnienie przebiegu projektowanej sieci/przyłącza i wyrażenie zgody na dysponowanie gruntem na cele budowlane powinien zawierać:
    • określenie podmiotu występującego z wnioskiem wraz z podaniem numeru REGON lub NIP wnioskodawcy,
    • oznaczenie nieruchomości – numery geodezyjne działek gminnych, przez które planowany jest przebieg sieci/przyłącza wraz ze wskazaniem ulicy i obrębu ewidencyjnego,
    • uzasadnienie.
  2. Do wniosku należy dołączyć:
    • mapę zasadniczą z zaznaczonym projektowanym przebiegiem sieci/przyłączy (w 3 egz.) wraz z zaznaczeniem działek gminnych, przez które planowany jest przebieg sieci/przyłącza,
    • oświadczenie/zobowiązanie inwestora.

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Referat Terenowo-Prawny, I piętro, pok. 126.

Kontakt:
tel. (67) 210 43 03, e-mail: wgn@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Do 1 miesiąca przy złożeniu wszystkich dokumentów niezbędnych do uzgodnienia przebiegu sieci.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Pobierz formularz