Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wydziały i biura - opisy » Biuro Rady Miasta

Wydziały i biura - opisy: Biuro Rady Miasta

Biuro Rady Miasta (BRM)


Kierownik: Aleksandra Nowotna-Wypuść
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
pokój: 113
tel.: 67 210 42 19, 67 210 43 20
kom.: 668 218 066, 668 218 015
 
pokój: 115
tel.: 532 728 200
Poczta elektroniczna
wydziału:
  rm@um.pila.pl

Biuro Rady Miasta wykonuje zadania związane z obsługą rady, dotyczące w szczególności:

  1. koordynowania działań dotyczących terminowego przekazywania materiałów na posiedzenia rady i stałych komisji rady;
  2. przygotowywania obrad sesji i stałych komisji rady;
  3. prowadzenia zbioru i rejestru uchwał rady;
  4. prowadzenia rejestru aktów prawa miejscowego;
  5. prowadzenia rejestru skarg i wniosków kierowanych do rady;
  6. sporządzania protokołów z posiedzeń rady oraz stałych komisji rady;
  7. prowadzenia rejestru petycji rozpatrywanych przez radę, bieżącego aktualizowania na stronie internetowej urzędu przebiegu postępowania w załatwianiu petycji oraz sporządzania zbiorczej informacji o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim, przekazywanej do zamieszczenia na stronie internetowej urzędu;
  8. przygotowania informacji w sprawie interpelacji i zapytań radnych;
  9. przekazywania uchwał rady, interpelacji, wniosków i zapytań radnych prezydentowi i właściwym komórkom organizacyjnym;
  10. przekazywania uchwał rady Wojewodzie Wielkopolskiemu;
  11. przekazywania uchwał rady Wojewodzie Wielkopolskiemu w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego;
  12. przekazywania uchwał rady do Regionalnej Izby Obrachunkowej i Komisarzowi Wyborczemu;
  13. przygotowywania projektów uchwał w sprawach organizacyjnych rady;
  14. prowadzenia ewidencji radnych rady;
  15. prowadzenia ewidencji osób wyróżnionych tytułem Honorowego Obywatela Miasta Piły;
  16. sporządzania list wypłat diet radnych;
  17. prowadzenia ewidencji odbytych szkoleń radnych;
  18. prowadzenia dokumentacji wydatków biura;
  19. zamieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej protokołów i imiennych głosowań z obrad sesji i komisji stałych, nagrań i dźwięku z sesji, planów pracy rady i jej stałych komisji, interpelacji i zapytań radnych wraz z odpowiedziami, porządków obrad oraz projektów uchwał na sesje;

Biuro Rady Miasta wykonuje również zadania w zakresie:

  1. wyborów ławników;
  2. obsługi organizacyjnej Pilskiej Rady Seniorów przy współpracy z Pełnomocnikiem do spraw rodziny, seniorów i osób z niepełnosprawnością;
  3. obsługi technicznej i administracyjnej Młodzieżowej Rady Konsultacyjnej przy Prezydencie Miasta Piły;
  4. obsługi organizacyjnej Młodzieżowej Rady Miasta Piły.