Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Finansowy » FN/1

Karty usług - Wydział Finansowy: FN/1

Wydział Finansowy


ZAŚWIADCZENIA O NIEZALEGANIU LUB WYSOKOŚCI ZALEGŁOŚCI
W PODATKACH I OPŁATACH LOKALNYCH


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Finansowy
Referat Księgowości Urzędu
KARTA USŁUG nr FN/1
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.),
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 ze zm.).

Wymagane dokumenty:
Wniosek do Prezydenta Miasta Piły o wydanie zaświadczenia.

Opłaty:
opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o niezaleganiu lub o wysokości zaległości - 21,00 zł.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Finansowy - Referat Księgowości Urzędu

  1. parter, pokój nr 4 (podatek od nieruchomości, leśny, rolny)
  2. I piętro, pokój nr 104 (podatek od środków transportowych)
  3. parter, pokój nr 3 (opłaty lokalne)

Kontakt:
tel. 67 210 42 32, e-mail: akin@um.pila.pl – podatek od nieruchomości, rolny, leśny
tel. 67 352 84 18, e-mail: aokroj@um.pila.pl - podatek od nieruchomości, rolny, leśny
tel. 67 210 42 27, e-mail: mlachowicz@um.pila.pl – podatek od środków transportowych
tel. 67 210 42 04, e-mail: mplewa@um.pila.pl – opłaty lokalne

Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w terminie 7 dni.

Tryb odwoławczy:
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Prezydenta Miasta Piły, w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.

Inne informacje:
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, zaś pełnomocnictwo winno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone ustnie do protokołu. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (adwokat, radca prawny a także doradca podatkowy mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa)*. Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa albo jego odpisu, wypisu lub kopii podlega opłacie skarbowej w kwocie 17 zł (za wyjątkiem gdy pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu).

* wzory pełnomocnictw określone zostały Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2015 roku w sprawie wzorów pełnomocnictwa szczególnego i pełnomocnictwa do doręczeń oraz wzorów zawiadomienia o zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu tych pełnomocnictw (Dz. U. z 2015 roku poz.2330) oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 czerwca 2016 r. w sprawie wzoru pełnomocnictwa ogólnego i wzoru zawiadomienia o zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu tego pełnomocnictwa (Dz.U. z 2018 roku poz. 519)

Pobierz formularz