Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Koordynatorzy ds dostępności » KD/1

Koordynatorzy ds dostępności: KD/1

Koordynatorzy ds dostępności


ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI
ARCHITEKTONICZNEJ LUB INFORMACYJNO–KOMUNIKACYJNEJ


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Koordynatorów ds dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
KARTA USŁUG nr KD/1
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).

Wymagane dokumenty:

  • wniosek

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:

  • Koordynator ds dostępności architektonicznej, parter, pok. 13,
  • Koordynator ds dostępności informacyjno-komunikacyjnej, II piętro, pok. 226

Kontakt:

Termin załatwienia sprawy:

  1. Zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
  2. Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w terminie 14 dni, niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
  3. W przypadkach uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami, gdy zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, podmiot publiczny niezwłocznie zawiadamia wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności, co nie zwalnia podmiotu publicznego z obowiązku zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Inne informacje:
W przypadku gdy podmiot nie zapewnił wnioskodawcy dostępności wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności, zwanej dalej „skargą”.
Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), w terminie 30 dni od dnia w którym upłynął odpowiednio termin 14 dni albo:

  • wskazany w powiadomieniu, o którym mowa w pkt 2 (termin załatwienia sprawy)
  • otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w pkt 3 (termin załatwienia sprawy).

Skarga powinna spełniać wymagania formalne określone dla wniosku o zapewnienie dostępności, oraz załączenie do skargi kopii żądania zapewnienia dostępności.
Postępowanie przed Prezesem Zarządu PFRON jest postępowaniem jednoinstancyjnym.

Pobierz formularz

Klauzula informacyjna