Wydział Gospodarki Nieruchomościami
WNIOSEK W SPRAWIE SPRZEDAŻY LUB ODDANIA W UŻYTKOWANIE WIECZYSTE NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ LUB JEJ CZĘŚCI SPRZEDAWANEJ LUB ODDANEJ W UŻYTKOWANIE WIECZYSTE WŁAŚCICIELOM LOKALI W WYNIKU REALIZACJI ROSZCZENIA WYNIKAJĄCEGO Z ART. 209A UST. 1 USTAWY O GOSPODARCE NIERUCHOMOŚCIAMI
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami KARTA USŁUG nr GN/11 |
Podstawa prawna:
- ustawa z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 z późn. zm.) - art. 209a ust. 1,
- uchwała Nr XXXIX/542/17 Rady Miasta Piły z 29 sierpnia 2017 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2017 r. poz. 5799).
Wymagane dokumenty:
- Wniosek.
- Deklaracja.
Opłaty: Nie pobiera się.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Referat Obrotu Nieruchomościami, I piętro, pokój 123.
Kontakt: tel. 67 210 42 79, 67 348 85 54, 67 344 10 16, e-mail: wgn@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Wnioskodawcy są na bieżąco informowani o trybie załatwienia sprawy.
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Inne informacje: Wniosek może złożyć również pełnomocnik strony, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo nie podlega opłacie skarbowej.
Pobierz formularz |