I Zastępca Prezydenta Miasta Piły Jerzy Wołoszyński
I Zastępca Prezydenta Miasta nadzoruje bezpośrednio problemy i zagadnienia dotyczące:
- remontów i modernizacji starej substancji mieszkaniowej oraz utrzymania miejskich obiektów administracyjnych,
- rozwoju i eksploatacji urządzeń komunalnych oraz komunalnego budownictwa mieszkaniowego,
- lokalnego transportu zbiorowego,
- utrzymania dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego,
- ochrony środowiska i zieleni miejskiej oraz targowisk,
- zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną,
- gospodarki nieruchomościami, rolnictwa, gospodarki żywnościowej, wodnej i leśnictwa,
- gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
- zamówień publicznych,
- działań na rzecz należytego utrzymania stanu sanitarnego, czystości, ładu i porządku w mieście,
- ładu przestrzennego,
- innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta.
Do wspólnych zadań Prezydenta i Zastępców Prezydenta należy:
- koordynowanie i stymulowanie procesów rozwoju społeczno-gospodarczego miasta,
- kontrolowanie działalności Wydziałów Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych oraz nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań,
- współdziałanie z właściwymi organami rządowej administracji ogólnej oraz organizacjami działającymi na terenie miasta,
- rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji obywateli.
II Zastępca Prezydenta Miasta Piły Paweł Dahlke
II Zastępca Prezydenta Miasta nadzoruje bezpośrednio problemy i zagadnienia dotyczące:
- działań w zakresie zwalczania patologii społecznej,
- realizacji zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych (zlecone),
- rejestracji zdarzeń stanu cywilnego (zlecone),
- porządku publicznego,
- zapewnienia materialno - technicznych warunków pracy Urzędu,
- inicjowania działalności gospodarczej i inwestycyjnej, koordynowanie działań związanych z programowaniem rozwoju miasta,
- informatyki w pracy Urzędu,
- funduszy europejskich,
- innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta.
Do wspólnych zadań Prezydenta i Zastępców Prezydenta należy:
- koordynowanie i stymulowanie procesów rozwoju społeczno-gospodarczego miasta,
- kontrolowanie działalności Wydziałów Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych oraz nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań,
- współdziałanie z właściwymi organami rządowej administracji ogólnej oraz organizacjami działającymi na terenie miasta,
- rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji obywateli.
|