Wydział Oświaty, Kultury i Sportu
WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O UJĘCIU OBIEKTU W GMINNEJ EWIDENCJI ZABYTKÓW
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Wydział Oświaty, Kultury i Sportu KARTA USŁUG nr OKS/13 |
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372),
- ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.),
- Art. 217 ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
- Zarządzenie Nr 1198(246)14 Prezydenta Miasta Piły z dnia 06 października 2014 r. w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków dla Gminy Piła.
Wymagane dokumenty: Wniosek stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania powinien zawierać następujące dane i załączniki:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o ujęciu obiektu w gminnej ewidencji zabytków.
- Potwierdzenie zapłaty wymaganej opłaty skarbowej
Formularz wymaganego wniosku do pobrania na miejscu w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu (pok. 233) oraz na stronie internetowej www.bip.pila.pl
Opłaty: Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r., poz. 1546 z późn. zm.) opłata za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł. Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku (złożenia wniosku) jej zapłaty na rachunek bankowy Urzędu Miasta Piły – PKO BP S.A. 09 1020 4027 0000 1202 1119 3291 lub bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miasta Piły.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, II piętro, pok. 233
Kontakt: tel. 67 210 42 87, e-mail: rwojcinski@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: do 7 dni od daty złożenia wniosku
Tryb odwoławczy: nie dotyczy
Pobierz formularz |