Piła, dnia 18 listopada 2005 r.
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA PIŁY
GK.IX.7627-80/05
ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
- art. 61 § 1, 3 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 - z późniejszymi zmianami)
- art. 46a ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62 z 2001 r., poz. 627 z późniejszymi zmianami)
zawiadamiam, że z dniem 17.11.2005r. zostało - na wniosek Pana Jakuba Zelazkiewicza, Alcatel Polska S.A. z Poznania, posiadającego upoważnienie Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181 z Warszawy - wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji polegającej na: budowie stacji bazowej telefonii cyfrowej sieci ERA nr 44133 zlokalizowanej na działce nr 106 przy ul. Żeleńskiego w Pile
Równocześnie informuję, iż na podstawie art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego Strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miasta Piły w Wydziale Gospodarki Komunalnej Pl. St. Staszica 10, pok. 317, tel. 210 42 59.
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA PIŁY /-/ Jerzy Wołoszyński
|