Piła, dnia 7 grudnia 2005 r.
URZĄD MIASTA PIŁY Wydział Gospodarki Komunalnej 64-920 Piła Pl. St. Staszica 10
GK.IX.7627-90/05
ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
art. 61 § 1, 3 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 - z późniejszymi zmianami) art. 46a ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62 z 2001 r., poz. 627 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że z dniem 01.12.2005r. zostało - na wniosek Pana Sławomira Jóźwiaka, ELFEKO S.A. z Poznania, posiadającego upoważnienie Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa - wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji polegającej na: rozbudowie stacji bazowej telefonii cyfrowej sieci ERA nr 44058 na dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Pile przy ul. Sikorskiego 33 na działce nr 16/2.
Równocześnie informuję, iż na podstawie art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego Strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miasta Piły w Wydziale Gospodarki Komunalnej Pl. St. Staszica 10, pok. 317, tel. 210 42 59.
NACZELNIK WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ /-/ mgr inż. Jerzy Mac
|