Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Architektury » A/2

Karty usług - Wydział Architektury: A/2

Wydział Architektury


ZAŚWIADCZENIE O ZGODNOŚCI ZAMIERZONEGO SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO Z USTALENIAMI MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NA TERENIE GMINY PIŁA


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Architektury
KARTA USŁUG nr A/2
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.).
  • ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).

Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
Formularz wniosku do pobrania na miejscu w Wydziale Architektury Urzędu Miasta Piły, pok. 331 lub na stronie internetowej www.bip.pila.pl

Opłaty:
Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 ze zm.) opłata za zaświadczenie wynosi 17,00 złotych.
Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku (złożenia wniosku) jej zapłaty na rachunek bankowy Urzędu Miasta Piły – PKO BP S.A. 09 1020 4027 0000 1202 1119 3291 lub bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miasta Piły.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Architektury, III piętro, pok. 331.

Kontakt:
tel. 67 210 42 02, e-mail: architektura @um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Do 7 dni.

Tryb odwoławczy:
W przypadku postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.

Inne informacje:
Należy sprawdzić w Wydziale Architektury Urzędu Miasta Piły, czy wnioskowany teren objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Pobierz formularz