Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Wydziały i biura - opisy: Wydział Zarządzania Kryzysowego - do 04.02.2011

KARTA ARCHIWALNA

Wydział Zarządzania Kryzysowego    -    ZK


Naczelnik:  Jan Nowek
      Plac Staszica 10

      64-920 Piła

      pokój: 303

    tel.: (067) 210 42 34
Poczta elektroniczna
wydziału:
  wzk@um.pila.pl
Z-ca Naczelnika:  Kazimierz Kuich
      Plac Staszica 10

      64-920 Piła

      pokój: 304

    tel.: (067) 210 42 41
 

Wydział wykonuje zadania związane z:

      ustalaniem zadań, kontrolą ich realizacji oraz koordynacją i kierowaniem działalnością w zakresie przygotowania i realizacji przedsięwzięć związanych z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym i sprawami obronnymi,

 

     
  1. planowaniem, organizowaniem, koordynowaniem wykonywania zadań w w/w zakresie;
  2. przygotowaniem i zapewnieniem działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach;
  3. planowaniem, organizowaniem i koordynowaniem ćwiczeń, szkoleń i treningów;
  4. opracowaniem planu obrony cywilnej, gminnego planu reagowania kryzysowego, planu operacyjnego funkcjonowania Miasta;
  5. koordynowaniem przedsięwzięć wynikających z poszczególnych planów realizowanych przez Wydziały Urzędu;
  6. przygotowaniem do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej;
  7. przygotowaniem i organizacją ewakuacji ludności i zabezpieczenia mienia na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze;
  8. planowaniem świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej oraz zaopatrzeniem jednostek obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne i urządzenia niezbędne do wykonywania zadań i zapewnieniem odpowiednich warunków ich przechowywania, konserwacji, remontu i wymiany;
  9. zapewnieniem dostaw wody dla urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i do celów przeciwpożarowych;
  10. koordynowaniem działań i współpracą z instytucjami, jednostkami organizacyjnymi, przedsiębiorcami, organizacjami, inspekcjami i służbami oraz z terenowymi organizacjami administracji wojskowej;
  11. integrowaniem sił obrony cywilnej oraz innych służb w tym sanitarno-epidemiologicznych, społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska;
  12. współuczestniczeniem w opiniowaniu projektów prawa miejscowego dotyczącego obrony cywilnej i mających wpływ na realizację zadań w przedmiotowym zakresie;
  13. opracowywaniem informacji dotyczących realizowanych zadań;
  14. koordynowaniem realizacji zadań nałożonych na instytucje, jednostki organizacyjne, podmioty gospodarcze przez Szefa Obrony Cywilnej Miasta;
  15. ustalaniem wykazu instytucji, przedsiębiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz społecznych organizacji ratowniczych funkcjonujących na terenie Miasta i przewidzianych do prowadzenia przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych;
  16. nadzorem nad ochroną przeciwpożarową w stosunku do gminnych jednostek organizacyjnych, ochroną przeciwpożarową, ochroną przeciwpowodziową;
  17. zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
  18. organizacją i zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Głównego Stanowiska Kierowania Prezydenta Miasta;
  19. obsługą kancelaryjno-biurową Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
  20. realizacją zadań Stałego Dyżuru Prezydenta Miasta na potrzeby podwyższenia gotowości obronnej państwa;
  21. zapewnieniem pełnienia całodobowego dyżuru w celu przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego.