Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych » SOS/3

Karty usług - Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych: SOS/3

Wydział Spraw Obywatelskich
i Społecznych


WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych
KARTA USŁUG nr SOS/3
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2017 r. poz. 657 ze zm.),
  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosownych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U.z 2017 r. poz. 2411),
  • ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219),
  • ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570),
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - 4.5.2016 L119/1.

Wymagane dokumenty:

  1. Formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”.
  2. Dowód osobisty lub paszport.
     
    Formularz można również złożyć w formie elektronicznej poprzez stronę www.obywatel.gov.pl i potwierdzić swoją tożsamość Profilem Zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych – Sala Obsługi Interesanta, parter, pokój nr 20.

Godziny pracy:
poniedziałek 730 – 1700 wtorek - piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych - Sala Obsługi Interesanta, parter, pokój nr 20.

Kontakt:
tel. 67 21 04 293, 67 210 43 34, 67 210 43 37, e-mail: wso@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Inne informacje:

  • osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego jest obowiązana wymeldować się osobiście, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca. W imieniu małoletnich dzieci obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni. Formularze „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” dostępne są w Biurze Obsługi Klienta oraz w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych w Sali Obsługi Interesanta – parter, pokój nr 20,
  • formularze dostępne są także na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły w zakładce elektroniczna skrzynka podawcza,
  • formularz składany w formie dokumentu elektronicznego musi być uwierzytelniony przez zastosowanie kwalifikowanego certyfikatu lub certyfikatu podpisu osobistego lub profilu zaufanego e-PUAP.

Formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego
Klauzula obowiązku informacyjnego w Urzędzie Miasta Piły
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze