Wydział Gospodarki Nieruchomościami
USTANOWIENIE SŁUŻEBNOŚCI PRZESYŁU NA NIERUCHOMOŚCIACH WCHODZĄCYCH W SKŁAD GMINNEGO ZASOBU NIERUCHOMOŚCI
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami KARTA USŁUG nr GN/12 |
Podstawa prawna:
- ustawa z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z późn. zm.),
- ustawa z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145),
- uchwała Nr XXXIX/542/17 Rady Miasta Piły z 29 sierpnia 2017 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2017 r. poz. 5799).
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o ustanowienie służebności przesyłu, który powinien zawierać:
- określenie podmiotu występującego o ustanowienie służebności wraz z podaniem numeru REGON lub NIP przedsiębiorcy,
- oznaczenie nieruchomości – numery geodezyjne działek gminnych wraz ze wskazaniem obrębu ewidencyjnego,
- określenie łącznej powierzchni koniecznej do obciążenia działki gminnej służebnością przesyłu, szerokości i długości pasa służebności (wraz z uwzględnieniem strefy ochronnej), a także parametrów technicznych urządzeń przesyłowych,
- uzasadnienie,
- podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorcy w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
- Do wniosku należy dołączyć:
- deklarację przedsiębiorcy o pokryciu kosztów związanych z ustanowieniem służebności,
- aktualną mapę zasadniczą z zaznaczonym (innym kolorem niż czarny) przebiegiem urządzeń przesyłowych i powierzchnią pasa służebności wraz ze strefą ochronną (na formacie A-4 lub A-3) w 3 egzemplarzach,
- zestawienie tabelaryczne z wyszczególnieniem działek ewidencyjnych, przez które przebiega sieć ze wskazaniem parametrów technicznych urządzeń przesyłowych oraz długości, szerokości i powierzchni pasa służebności.
Opłaty: Nie pobiera się.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Referat Terenowo-Prawny, I piętro, pokój 127 i 131.
Kontakt: tel. 67 210 43 35, e-mail: wgn@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Do 3 miesięcy przy złożeniu wszystkich dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia wniosku.
Pobierz formularz |