Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Karty usług - Wydział Gospodarki Nieruchomościami » GN/12

Karty usług - Wydział Gospodarki Nieruchomościami: GN/12

Wydział Gospodarki Nieruchomościami


USTANOWIENIE SŁUŻEBNOŚCI PRZESYŁU NA NIERUCHOMOŚCIACH
WCHODZĄCYCH W SKŁAD GMINNEGO ZASOBU NIERUCHOMOŚCI


Urząd Miasta Piły
Plac Staszica 10
64-920 Piła
 
 
Sprawa prowadzona przez
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
KARTA USŁUG nr GN/12
 

Podstawa prawna:

  • ustawa z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z późn. zm.),
  • ustawa z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145),
  • uchwała Nr XXXIX/542/17 Rady Miasta Piły z 29 sierpnia 2017 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2017 r. poz. 5799).

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o ustanowienie służebności przesyłu, który powinien zawierać:
    • określenie podmiotu występującego o ustanowienie służebności wraz z podaniem numeru REGON lub NIP przedsiębiorcy,
    • oznaczenie nieruchomości – numery geodezyjne działek gminnych wraz ze wskazaniem obrębu ewidencyjnego,
    • określenie łącznej powierzchni koniecznej do obciążenia działki gminnej służebnością przesyłu, szerokości i długości pasa służebności (wraz z uwzględnieniem strefy ochronnej), a także parametrów technicznych urządzeń przesyłowych,
    • uzasadnienie,
    • podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorcy w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
  2. Do wniosku należy dołączyć:
    • deklarację przedsiębiorcy o pokryciu kosztów związanych z ustanowieniem służebności,
    • aktualną mapę zasadniczą z zaznaczonym (innym kolorem niż czarny) przebiegiem urządzeń przesyłowych i powierzchnią pasa służebności wraz ze strefą ochronną (na formacie A-4 lub A-3) w 3 egzemplarzach,
    • zestawienie tabelaryczne z wyszczególnieniem działek ewidencyjnych, przez które przebiega sieć ze wskazaniem parametrów technicznych urządzeń przesyłowych oraz długości, szerokości i powierzchni pasa służebności.

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Referat Terenowo-Prawny, I piętro, pokój 127 i 131.

Kontakt:
tel. 67 210 43 35, e-mail: wgn@um.pila.pl

Termin załatwienia sprawy:
Do 3 miesięcy przy złożeniu wszystkich dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia wniosku.

Pobierz formularz