KARTA ARCHIWALNA
Wydział Gospodarczy - G
Naczelnik: Zdzisław Cebula
|
Poczta elektroniczna wydziału: wg@um.pila.pl |
Z-ca Naczelnika: Leszek Litwiejko
|
|
Wydział wykonuje zadania związane z:
- utrzymaniem budynku Urzędu i pomieszczeń wykorzystywanych przez pracowników;
- zapewnieniem prawidłowych warunków pracy;
- wdrażaniem informatyki do pracy Urzędu w zakresie techniczno–zaopatrzeniowym,
- zapewnieniem prawidłowej działalności archiwum;
- zabezpieczeniem materiałów biurowych i sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Urzędu;
- organizowaniem w/g odrębnego trybu i czasu pracy pracowników obsługi, zespołu gońców i rozliczaniem efektywności pracy tych pracowników;
- ewidencjonowaniem pozostałych środków trwałych i książek fachowych w użytkowaniu;
- prowadzeniem Punktu Informacyjnego i Kancelarii Głównej Urzędu Miasta Piły;
- sprawami socjalnymi pracowników w tym nadzór nad wydatkowaniem środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- wykonywaniem czynności usługowych w związku z organizowaniem sesji, narad itp.;
- zapewnieniem niezbędnego bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- realizowaniem kompleksu zadań służby BHP;
- zapewnieniem technicznych warunków ochrony obiektu Urzędu;
- prowadzeniem dokumentacji środków transportowych własnych i prywatnych do celów służbowych;
- zapewnieniem warunków funkcjonowania jednostek pomocniczych Miasta;
- prowadzeniem dokumentacji zużycia materiałów budowlanych zakupionych na potrzeby remontów bieżących;
- prowadzeniem indywidualnych kart wyposażenia pracowników (odzież ochronna, narzędzia);
- prenumeratą Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i Dziennika Urzędowego Województwa Wielkopolskiego oraz prasy, a także zakup książek fachowych dla potrzeb Urzędu.
Kancelaria Główna Urzędu - GKG
Kancelaria wykonuje zadania związane z:
- przyjmowanie prasy oraz korespondencji kierowanej do Urzędu i Prezydenta;
- rejestrowanie korespondencji w odpowiednich dziennikach korespondencyjnych;
- rozdzielanie korespondencji i przekazywanie jej do odpowiednich komórek organizacyjnych, w tym korespondencji kierowanej do Prezydenta – do Sekretariatu;
- rozdzielanie i przekazywanie prasy;
- pośredniczenie w wewnętrznym obiegu dokumentów;
- wysyłanie korespondencji zwykłej i specjalnej.
|