Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych
SKREŚLENIE ZE STAŁEGO REJESTRU WYBORCÓW
Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
|
Sprawa prowadzona przez Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych KARTA USŁUG nr SOS/13 |
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz. U. 2011 Nr 21, poz. 112 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. 2011 Nr 158, poz. 941 ze zm.),
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - 4.5.2016 L119/1.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o skreślenie ze stałego rejestru wyborców zawierający następujące dane:
- nazwisko i imiona,
- imię ojca,
- data urodzenia,
- nazwa i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- adres zameldowania.
Opłaty: Nie pobiera się.
Miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych, II piętro, pok. 226.
Kontakt: tel. 67 21 04 264, e-mail: wso@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy: Organ wydaje decyzję o skreśleniu ze stałego rejestru wyborców w terminie 3 dni od dnia wniesienia wniosku.
Tryb odwoławczy: Od decyzji przysługuje prawo wniesienia skargi do właściwego miejscowo sądu rejonowego. Skargę wnosi się za pośrednictwem organu który wydał decyzję, w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.
Pobierz formularz |