PREZYDENT
MIASTA PIŁY
Piła, dnia 07.03.2014
GKM-VI.6220.37.2013
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu postępowania dowodowego w procedurze administracyjnej
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 267) zawiadamiam o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia, polegającego na modernizacji stacji azotu na terenie Philips Lighting Poland S.A. w Pile przy ul. Kossaka 150 na działce o numerze ewidencyjnym 51/3, obręb Piła 13 wszczęte dnia 7 stycznia 2014 roku na wniosek Philips Lighting Poland S.A., ul. Kossaka 150, 64-920 Piła
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły: www.bip.um.pila.pl oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Piły przy Pl. Staszica 10.
Wnioski i uwagi w sprawie przedsięwzięcia, co do którego toczyło się postępowanie, można składać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, pok. 320 w terminie 14 dni, licząc od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, tj. w dniach od 7 marca 2014 roku do dnia 21 marca 2014 roku.
z up. PREZYDENTA MIASTA | |
Zastępca Dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej |
|
Olga Słabuszewska |