Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 17-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 17-ZP-2010

17-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nowe połączenie drogi krajowej Nr 11 i wojewódzkiej Nr 188 ostatni etap budowy obwodnicy miasta Piły
opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - „kanalizacji teletechnicznej w ul. Głuchowskiej na odcinku ok. 120m”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - „kanalizacji teletechnicznej w ul. Głuchowskiej na odcinku ok. 120 m”
 
Opis zamówienia
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiOR budowy kanalizacji teletechnicznej w ulicy Głuchowskiej na odcinku od skrzyżowania ul. Głuchowskiej z Al. Powstańców Wielkopolskich do ul. Gdańskiej
 
W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności:
  1. uzyskanie aktualnego podkładu geodezyjnego do celów projektowych
  2. uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 2 egz. aktualnej mapy własnościowej terenu wraz z wypisem z rejestru gruntów
  3. nawiązać się projektowo do budowanej kanalizacji teletechnicznej w budowanej obwodnicy miasta Piły oraz przebudowy ul. Głuchowskiej
  4. zaznaczyć występujące kolizje w szczególności z sieciami, przedstawić projektowo ich rozwiązania oraz uzgodnić z właścicielami mediów
  5. uzyskanie wymaganych warunków technicznych oraz wszelkich uzgodnień branżowych.
  6. uzyskanie protokołu ZUD
  7. wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego
  8. uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych
  9. uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska
  10. uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę
  11. przygotowanie dokumentów (4 egz w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej - płyta CD) do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i dostarczenie ich Zamawiającemu w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy. W razie konieczności wyjaśnienie wszelkich wątpliwości w trakcie prowadzenia procedury.
     
Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana w szczególności zgodnie z:
  1. ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. Z 2000r. Nr 106, poz. 1126 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133)
  3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389)
  4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
  5. innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami związanymi z ochroną środowiska itd.
     
Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy:
  • projekt budowlano – wykonawczy – 6 egz.
  • Przedmiar robót - 2 egz.
  • Kosztorys nakładczy – 2 egz.
  • Kosztorys inwestorski - 2 egz.
  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.
  • Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD – 1 komplet
     
Na oddzielnych opisanych nośnikach należy dostarczyć część projektową (tekstowo - rysunkową, specyfikacje techniczne), oraz część kosztorysową.
 
Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia.
 
Zamawiający informuje, że przedsięwzięcie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: Nie
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV):
71 320 000 –7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 14.05.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
  Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wykonawca wskaże osobę, ktora posiada uprawnienia budowlane do projektowania odpowiednie do przedmiotu zamówienia

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4)
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
 
  1. inne dokumenty
    1. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się mozliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: - cena 100%
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
  Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
  2. zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.4.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010r. godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

 

Pliki do pobrania:

   

wstecz