Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 010-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 010-ZP-2010

010-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Druk materiałów promocyjnych miasta Piły:
1.Druk albumu fotograficznego „Piła”
2.Przygotowanie i druk wydawnictw: „Budżet Miasta Piły”, „Informator samorządowy – V kadencja”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: powyżej 14.000 EUR
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 79800000-2
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 17 maja 2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
 
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
  5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  6. 1.dołączą do składanej oferty przykładowe wzory wykonanych prac o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia.
    III.2.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
    1. ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1,
    2. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2,
    3. oświadczenie o treści określonej w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3,
    4. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego – samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty – nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia),
    5. parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg Załącznika Nr 4.
    6. wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 3 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączone do oferty przykładowe wzory wykonanych prac o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia.
     
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 60 %
    jakość – 40%
    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Promocji i Rozwoju, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
    IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010r. godzina 800
    miejsce: Urząd Miasta Piły, Kancelaria Główna, pok. 134, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

    Pliki do pobrania:

    Wyjaśnienia i odpowiedzi:

       

    wstecz