PREZYDENT MIASTA PIŁY
INFORMACJA PREZYDENTA MIASTA PIŁY
Na podstawie art. 21 ust. 1, art. 21 ust. 2 pkt 9 oraz art. 29 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.) Prezydent Miasta Piły
ZAWIADAMIA
o umieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku Philips Lighting Poland S.A., ul. Kossaka 150, 64-920 Piła w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia, polegającego na
modernizacji stacji azotu na terenie Philips Lighting Poland S.A. w Pile przy ul. Kossaka 150 na działce o numerze ewidencyjnym 51/3 obręb Piła 13.
Wnioski i uwagi w sprawie przedsięwzięcia, co do którego toczy się postępowanie, można składać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, pok. 320 w terminie 21 dni, licząc od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, tj. w dniach od 13 stycznia 2014 roku do dnia 3 lutego 2014 roku.
z up. Prezydenta Miasta | |
Zastępca Dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej |
|
Lidia Plewa |