Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 43-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 43-ZP-2010

43-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY GMINA PIŁA
I.1) NAZWA I ADRES: Plac Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Dostawa pucharów i statuetek
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  1. Puchar o wysokości 60-70 cm - 80 szt.
    • tabliczka grawerowana
    • metalowy, kolor złoty lub srebrny
    • kielich o średnicy 200-240 mm z ozdobnymi uszami
    • przykrywka metalowa z figurką
    • postument o wielkości 12x12x8 cm, czarny lub brązowy, jednolity
  2. Puchar o wysokości 40-45 cm – 120 szt.
    • tabliczka grawerowana,
    • metalowy, kolor złoty lub srebrny,
    • kielich o średnicy 180-200 mm z ozdobnymi uszami
    • przykrywka metalowa z nośnikiem
    • postument o wielkości 10x10x7 cm czarny lub brązowy, jednolity
  3. Puchar o wysokości 30-35 cm – 200 szt.
    • tabliczka grawerowana
    • metalowy, kolor złoty lub srebrny
    • kielich o średnicy 140–160 mmm z ozdobnymi uszami
    • postument o wielkości 8x8x3 cm
  4. Statuetka 25-30 cm – 50 szt.
    • tabliczka grawerowana
    • odlewana
    • kolor brązowy, srebrny lub złoty
    • postument o wielkości 15x4 cm
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 362
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2010r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:
  1. Oświadczenie zgodne z art.22 i 24 Pzp.
  2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  4. Aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  5. Parafowany wzór umowy
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  1. Cena 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, 64-920 Piła Plac Staszica 10 pok. 309
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.05.2010r. godzina 1200, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 134 - Kancelaria
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Pliki do pobrania:

   

wstecz