Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Ogłoszenia i komunikaty UM » Ogl_150213

Ogłoszenia i komunikaty UM: Ogl_150213

 

Ogłoszenie Prezydenta Miasta Piły
o naborze kandydatów
do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji

Prezydent Miasta Piły na podstawie Uchwały Nr VII/62/11 Rady Miasta Piły z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły ogłasza nabór kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji

Prezydent Miasta Piły zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 1118 ze zm.) prowadzące działalność na terenie miasta Piły do zgłaszania kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji.

Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły składa się z 13 członków, w tym 7 przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prowadzących działalność na terenie miasta Piły.

Kadencja Rady trwa 2 lata.

Zgłoszenie kandydata na członka Rady należy złożyć w formie pisemnej na formularzach: „Karta zgłoszenia kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji” oraz „Oświadczenie kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji”, załączonych do ogłoszenia.

Każda organizacja/podmiot może dokonać zgłoszenia tylko jednego kandydata.

Zgłoszenie kandydata następuje poprzez złożenie wypełnionych i podpisanych formularzy w zamkniętej kopercie:

  1. bezpośrednio w Urzędzie Miasta Piły, pl. Staszica 10, 64-920 Piła, Kancelaria Główna (pok. 134) w godz. 730 - 1530 z dopiskiem „Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji”;
     
  2. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miasta Piły, pl. Staszica 10, 64-920 Piła z dopiskiem „Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji”.

Ostateczny termin zgłaszania kandydatur upływa dnia 6 kwietnia 2015 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Zgłoszenia niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  PREZYDENT MIASTA PIŁY
  /-/ Piotr Głowski

 

Załączniki:

  1. Karta zgłoszenia kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji
  2. Oświadczenie kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły III kadencji
   

wstecz