Oświadczenia majątkowe składa się w kancelarii głównej Urzędu Miasta Piły w zaklejonych kopertach opisanych jako „oświadczenie majątkowe” i zaopatrzonych w pieczęć nagłówkową komórki organizacyjnej Urzędu Miasta Piły lub jednostki organizacyjnej Miasta Piły oraz imię i nazwisko zobowiązanego.
Radni oświadczenia majątkowe składają w Biurze Rady Miasta w zaklejonych kopertach opisanych jako „oświadczenie majątkowe”.
Wzory oświadczeń majątkowych
Obwieszczenie Prezesa Rady Mministrów z dnia 9 października 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia wzorów formularzy oświadczeń majątkowych radnego gminy, wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta | |
Oświadczenie majątkowe radnego gminy
Wzór oświadczenia (formularz edytowalny) |
|
Oświadczenie majątkowe wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta |