Zamówienia publiczne: 7/PN/2010
Znak sprawy 7/PN/2010
Piła, dnia 19.03.2010r.
OGŁOSZENIE
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-47-77 fax: 67 351-48-03
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) zwanej dalej „ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie zamawiającego.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest st. insp. ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska–Koniec, pok. nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 312 (procedura), Kierownik Działu Technicznego - Jarosław Bukowski pok. nr 17, tel.(67)351 48 88 wew. 333 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na PCV z parapetami wewnętrznymi i nawiewnikami w lokalach będących w zarządzie MZGM w Pile zgodnie z kosztorysem i wykazami.
Wymiana stolarki obejmuje:
- wizję z wykonaniem szczegółowych pomiarów,
- demontaż istniejącej stolarki z parapetami,
- montaż stolarki PCV – szyba 1.0,
- montaż nowych parapetów wewnętrznych wg wykazów
- montaż nawiewników wg wykazów,
- wykonanie obróbek ościeży wewnętrznych i zewnętrznych z malowaniem
- Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45420000-7 – roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.
- Termin wykonania zamówienia: 31.08.2010r.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
- W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena – 100%.
- Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 07.04.2010r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.04.2010r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Pliki do pobrania:
Wyjaśnienia i odpowiedzi:
wstecz