|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie obsługi rachunków bankowych Gminy Piła |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi rachunków bankowych Gminy Piła -rachunki jednostek i zakładów budżetowych oraz innych jednostek organizacyjnych utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy. Każda z jednostek zawrze odrębnie umowę wg warunków przetargu. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Prowadzenie rachunków bankowych:
- a vista tj. rachunków bieżących i pomocniczych,
- środków na finansowanie programów i projektów realizowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności
- oprocentowanie środków na rachunkach bieżących
Dla porównania oferty dla oprocentowanie środków na rachunkach bieżących należy przyjąć stawkę WIBID 1 M z dnia 31.07.2009 r. Za prowadzenie rachunków bankowych może być naliczony stały abonament ryczałt za okres 1 miesiąca.
- Lokaty środków z możliwością zawierania terminowych umów depozytowych przez Prezydenta Miasta w innych bankach:
- jednodniowych - w tym minimalna kwota lokaty overnight,
- negocjowanych - w tym minimalna kwota lokaty.
Dla porównania oferty należy przyjąć stawkę WIBID 1M z dnia 31.07.2009 r
- System elektronicznej obsługi bankowej - oprogramowanie działające w systemie Windows XP, opłaty i prowizje za korzystanie, pomoc techniczną, szkolenia. Za system obsługi bankowej może być naliczony stały abonament - ryczałt za okres 1 miesiąca.
- Obsługa utargów z parkomatów dot. tylko Zarządu Dróg i Zieleni - obsługa ogranicza się do przeliczenia gotówki dostarczonej do Banku i uznania rachunku.
- Bezprowizyjna obsługa obrotu gotówkowego w punkcie obsługi bankowej na terenie Urzędu Miasta Piły, realizujących czynności kasowe - dotyczy tylko Urzędu Miasta - w godzinach pracy Urzędu Miasta:
- dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych,
- przyjmowanie do depozytu papierów wartościowych - jako wadium i za bezpieczenie należytego wykonania zamówienia w przetargu,
- dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem obsługi bankowo-kasowej.
- Sporządzanie i kontrola dokumentów bankowych - dołączone dokumenty źródłowe do wyciągu bankowego z oddziału banku i punktu kasowego - sposób przepływu dokumentów, spełnienie wymogów prawnych tych dokumentów tj. ustawy - ordynacja podatkowa -w tym data obciążania rachunku kontrahenta - data stempla bankowego z innego banku
- Doradztwo powyżej 14.000 Euro.
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 66.11.00.00-4 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014 |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
- Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Specyfikacji:
(a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena - 50
- Ryczałt miesięczny, będący abonamentem stałym bez względu na ilość przelewów - 5
- Koszt systemu elektronicznej obsługi bankowej miesięcznie - 15
- Koszt obsługi utargów z parkomatów - 10
- Koszty sporządzania i kontroli dokumentów bankowych - 10
- Lokowanie wolnych środków - lokaty overnigt - oprocentowanie - 5
- Minimalna kwota lokaty - 5
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl |
IV.3.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 r. godzina 1000 miejsce:siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna pokój nr 136. |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |