Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 84-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 84-ZP-2009

84-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210,
faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
prowadzenie obsługi rachunków bankowych Gminy Piła
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi rachunków bankowych Gminy Piła -rachunki jednostek i zakładów budżetowych oraz innych jednostek organizacyjnych utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy. Każda z jednostek zawrze odrębnie umowę wg warunków przetargu. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. Prowadzenie rachunków bankowych:
    1. a vista tj. rachunków bieżących i pomocniczych,
    2. środków na finansowanie programów i projektów realizowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności
    3. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących
    Dla porównania oferty dla oprocentowanie środków na rachunkach bieżących należy przyjąć stawkę WIBID 1 M z dnia 31.07.2009 r. Za prowadzenie rachunków bankowych może być naliczony stały abonament ryczałt za okres 1 miesiąca.
  2. Lokaty środków z możliwością zawierania terminowych umów depozytowych przez Prezydenta Miasta w innych bankach:
    1. jednodniowych - w tym minimalna kwota lokaty overnight,
    2. negocjowanych - w tym minimalna kwota lokaty.
    Dla porównania oferty należy przyjąć stawkę WIBID 1M z dnia 31.07.2009 r
  3. System elektronicznej obsługi bankowej - oprogramowanie działające w systemie Windows XP, opłaty i prowizje za korzystanie, pomoc techniczną, szkolenia. Za system obsługi bankowej może być naliczony stały abonament - ryczałt za okres 1 miesiąca.
  4. Obsługa utargów z parkomatów dot. tylko Zarządu Dróg i Zieleni - obsługa ogranicza się do przeliczenia gotówki dostarczonej do Banku i uznania rachunku.
  5. Bezprowizyjna obsługa obrotu gotówkowego w punkcie obsługi bankowej na terenie Urzędu Miasta Piły, realizujących czynności kasowe - dotyczy tylko Urzędu Miasta - w godzinach pracy Urzędu Miasta:
    1. dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych,
    2. przyjmowanie do depozytu papierów wartościowych - jako wadium i za bezpieczenie należytego wykonania zamówienia w przetargu,
    3. dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem obsługi bankowo-kasowej.
  6. Sporządzanie i kontrola dokumentów bankowych - dołączone dokumenty źródłowe do wyciągu bankowego z oddziału banku i punktu kasowego - sposób przepływu dokumentów, spełnienie wymogów prawnych tych dokumentów tj. ustawy - ordynacja podatkowa -w tym data obciążania rachunku kontrahenta - data stempla bankowego z innego banku
  7. Doradztwo powyżej 14.000 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 66.11.00.00-4
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Specyfikacji:
    (a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  1. Cena - 50
  2. Ryczałt miesięczny, będący abonamentem stałym bez względu na ilość przelewów - 5
  3. Koszt systemu elektronicznej obsługi bankowej miesięcznie - 15
  4. Koszt obsługi utargów z parkomatów - 10
  5. Koszty sporządzania i kontroli dokumentów bankowych - 10
  6. Lokowanie wolnych środków - lokaty overnigt - oprocentowanie - 5
  7. Minimalna kwota lokaty - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.09.2009 r. godzina 1000
miejsce:siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna pokój nr 136.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz