|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa prasy w 2011 r. |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: Dostawa |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prasy w 2011r dla Urzędu Miasta Piły
Lp |
Tytuł prasowy |
Ilość |
1 |
Rzeczpospolita |
1 |
2 |
Gazeta Prawna – wersja premium + wydanie internetowe |
1 |
3 |
Tygodnik Nowy |
1 |
4 |
Tygodnik Pilski |
1 |
5 |
Głos Wielkopolski |
1 |
6 |
Rachunkowość Budżetowa |
1 |
7 |
Poradnik Rachunkowości Budżetowej |
1 |
8 |
Finanse Komunalne |
1 |
9 |
Dyrektor Szkoły |
1 |
10 |
Gazeta samorządu i administracji |
2 |
11 |
Głos Nauczycielski |
1 |
12 |
Geodeta |
1 |
13 |
Puls Biznesu |
1 |
14 |
Brief |
1 |
15 |
Nieruchomości |
1 |
16 |
Monitor prawa pracy |
1 |
17 |
Spotkania z zabytkami |
1 |
18 |
Aura |
1 |
19 |
Dziennik Ustaw |
1 |
20 |
Monitor Polski |
1 | |
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 2220000-2 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: sukcesywnie 2011 r |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
Informacja na temat wadium: nie wymaga |
III.2) |
ZALICZKI |
|
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie |
III.3) |
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy: |
|
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: A. spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
B. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wg zasady: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1,
- W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
- oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 2a
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
- aktualnego(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- aktualnego(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 3
|
III.4) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych |
|
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poz terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przekłada dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
|
III.5) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny oferty: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: A/ cena brutto 100% |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl |
IV.3.2) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.12.2010 godz. 1000, miejsce: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły p. 134, Piła, pl. Staszica 10 |
IV.3.3) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4) |
ZMIANA UMOWY |
|
czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie |