Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 91-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 91-ZP-2010

91-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła,
woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa prasy w 2011 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa prasy w 2011r dla Urzędu Miasta Piły
Lp Tytuł prasowy Ilość
1 Rzeczpospolita 1
2 Gazeta Prawna – wersja premium + wydanie internetowe 1
3 Tygodnik Nowy 1
4 Tygodnik Pilski 1
5 Głos Wielkopolski 1
6 Rachunkowość Budżetowa 1
7 Poradnik Rachunkowości Budżetowej 1
8 Finanse Komunalne 1
9 Dyrektor Szkoły 1
10 Gazeta samorządu i administracji 2
11 Głos Nauczycielski 1
12 Geodeta 1
13 Puls Biznesu 1
14 Brief 1
15 Nieruchomości 1
16 Monitor prawa pracy 1
17 Spotkania z zabytkami 1
18 Aura 1
19 Dziennik Ustaw 1
20 Monitor Polski 1
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 2220000-2
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: sukcesywnie 2011 r
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy:
 
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
    A. spełniają warunki dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
       
    B. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wg zasady: spełnia/ nie spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
    1. Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1,
    2. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
      - oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2
    3. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 2a
    4. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
    5. aktualnego(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    6. aktualnego(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    7. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 3
III.4) Dokumenty podmiotów zagranicznych
  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poz terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przekłada dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny oferty: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
 
A/ cena brutto 100%
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.12.2010 godz. 1000, miejsce: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły p. 134, Piła, pl. Staszica 10
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4) ZMIANA UMOWY
  czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

Pliki do pobrania:

   

wstecz