Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 3-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 3-ZP-2009

3-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zbieranie unieszkodliwianie przeterminowanych leków gromadzonych selektywnie na terenie miasta Piły w roku 2009
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.1.3)

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
zamówienie obejmuje wykonanie usługi, polegającej na odebraniu we wskazanych punktach aptek na terenie miasta Piły przeterminowanych leków zbieranych selektywnie i przekazanie ich do miejsc unieszkodliwiania

II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 90 52 40 00-6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15 grudnia 2009 roku
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
ofertę, oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, decyzję właściwego Organu na transport odpadów bądź decyzję zatwierdzającą program gospodarowania odpadami, uwzględniające odpowiednio odpady medyczne z rodzaju 20 01 31 i 20 01 32.

 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena – 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta Piły, Wydziale Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 317 w godz. 800 – 1500
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
ofertę, oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, parafowany projekt umowy, ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia, kopia decyzji na transport odpadów bądź zatwierdzającą program gospodarki odpadami, aktualna umowa z zakładem unieszkodliwiania odpadów.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: tekst
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22 stycznia 2009r. godzina 830
Miejsce: pok. 233.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: tekst

Pliki do pobrania:

   

wstecz