Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Nabór na stanowiska: 20091203_Ewidencja_ludności_WSO

Ogłoszenie z dnia 3 grudnia 2009r.

Prezydent Miasta Piły
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH
WYDZIAŁU SPRAW OBYWATELSKICH URZĘDU MIASTA PIŁY
Piła Pl.Staszica 10

(nazwa stanowiska pracy)

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie.
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    3. Wykształcenie średnie: ogólne,ekonomiczne, wyższe: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne.
    4. Znajomość Programu „System Wydawania Dowodów Osobistych”, potwierdzona zaświadczeniem.
    5. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    6. Nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z wykonywaniem podobnych czynności.
    2. Znajomość obsługi komputera i procedur administracyjnych,
    3. Umiejętność pracy w zespole, rozwiązywania problemów, kształtowania prawidłowych relacji z petentami, współpracownikami.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Realizacja zadań z zakresu ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
    2. Aktualizacja bazy danych ELUD,
    3. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wydanie dowodów osobistych.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny.
    2. Kserokopie świadectw pracy.
    3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
    4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
    5. Oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (w pokoju 210), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych” w terminie do dnia 14.12.2009r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.pila.pl ) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dotychczasowego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późn.zm.).

   

wstecz