Nabór na stanowiska: 20120705-SM
Piła dnia 5 lipca 2012 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE DWA STANOWISKA URZĘDNICZE:
APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ W PILE
(z siedzibą w Pile, ul.14 Lutego 20).
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie min. średnie o profilu: administracja, bezpieczeństwo publiczne, nauki społeczne, ochrona środowiska, ochrona ludności, prawo, informatyka.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Ukończenie 21 lat.
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Nieposzlakowana opinia.
- Sprawność pod względem fizycznym i psychicznym.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe:
- Preferowane wykształcenie wyższe o profilu: administracja, bezpieczeństwo publiczne, nauki społeczne, ochrona środowiska, ochrona ludności.
- Prawo jazdy kategorii "B".
- Znajomość programów komputerowych pakietu biurowego.
- Znajomość procedur administracyjnych, przepisów KPA, prawa wykroczeń.
- Posiadanie cech osobowościowych: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, konsekwencja w działaniu, wrażliwość na przejawy patologii społecznej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych.
- Pełnienie służb patrolowo-interwencyjnych na terenie miasta.
- Podejmowanie działań zapobiegających popełnianiu przestępstw i wykroczeń.
- Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania.
- Czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień.
- Zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych do momentu przybycia właściwych służb.
- Zwracanie uwagi na sprawność infrastruktury miejskiej oraz bieżące informowanie właściwych służb o zauważonych awariach.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności.
- Informacja dotycząca uregulowania służby wojskowej.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres: worg@um.pila.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Pile” w terminie do dnia 16 lipca 2012 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.
Dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223,poz.1458 ze zm.).
|
Prezydent Miasta Piły |
|
Piotr Głowski |
wstecz