Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 41_WOS_2009

Zamówienia publiczne: 41_WOS_2009

41-WOŚ-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dostawy

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty , Plac Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa nowej maszyny do utrzymania i konserwacji boiska sportowego ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Dostawa nowej maszyny do utrzymania i konserwacji boiska sportowego ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych W skład maszyny wchodzą: Ciągnik kołowy o mocy min. 20 KM, diesel, pojazd bazowy wyposażony w : hydrauliczny podnośnik do przystawek i zbiornika filtra, automatyczną skrzynię biegów, napęd hydrostatyczny, halogenowe oświetlenie przednie, licznik motogodzin, cyfrowy wyświetlacz z diagnostyką błędów, ogumienie przystosowane do jazdy po sztucznej trawie i innych nawierzchniach syntetycznych. Przystawki: 1.wirujące urządzenie szczotkujące z odkurzaczem - przeznaczone dla boisk wypełniających sztuczną trawę piaskiem kwarcowym lub granulatem gumowym 2.twarde szczotki z odkurzaczem 3.urządzenie spulchniające granulat wypełniający trawę składający się ze sprężynowych elementów metalowych 4.pług śnieżny do zgarniania śniegu z powierzchni boiska 5.przystawka do rozsypywania granulatu 6.przystawka do czyszczenia nawierzchni syntetycznych za pomocą szczotek i odkurzacza.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 42.90.00.00-5
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
  2. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
  4. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  5. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  6. udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat należycie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące dostawy o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym -załączniku Nr1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
    1. Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1, ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr2
    2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór określony w załączniku Nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana z należytą starannością np. referencje.
  3. Parafowany i podpisany wzór umowy - jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 4.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  1. cena – 90 %
  2. Gwarancja - 10 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UM Piła, pl. Staszica 10 p. 134.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej:  

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz