Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 10-ZP-2011

Zamówienia publiczne: 10-ZP-2011

10-ZP-2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła,
woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na ubezpieczenie mienia oświatowych jednostek organizacyjnych
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
na ubezpieczenie mienia oświatowych jednostek organizacyjnych
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12
 
 
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 r. godz. 1230, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

      Odpowiedzi na pytania (10.03.2011)
      Zmiana ogłoszenia (04.03.2011)
     
           Zmiana zapisów specyfikacji: (04.03.2011)
      W SIWZ jest  „Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych
      winno być  „Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
   

wstecz