Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 24-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 24-ZP-2010

24-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych – Kossaka Centrum Sportowo–Rekreacyjne – wyposażenie „CSR” w sprzęt ratunkowy
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu ratunkowego na wyposażenie Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Pile:
  1. Koło ratunkowe „Mars SP” – szt. 2
    wykonane z polietylenu, wypełnione pianką poliuretanową z linką o gr. 10 mm opasaną wokół koła, na powierzchni koła naklejone taśmy odblaskowe 3 M. Koło w kolorze czerwonym lub pomarańczowym
  2. Koło ratunkowe – ślizgowe – szt. 2
    system „Marinepool”, wykonane z nietonącego giętkiego i miękkiego materiału, w kształcie podkowy z możliwością zapięcia ratowanego wraz z liną o długości 25m w kolorze czerwonym lub pomarańczowym.
    Całość zamykana w pokrowcu
  3. Pasy ratownicze „węgorz” II – szt. 4
    wykonany z pianki pas o dużej wyporności, zakończony taśmami wyposażonymi w metalowe klamry służące do zapinania poszkodowanego oraz linę holowniczą wraz z taśmą asekuracyjną (do opasania klatki piersiowej ratownika). Kolor czerwony lub żółty.
  4. Boja ratownicza SP - szt. 3
    wykonana z polietylenu w kolorze pomarańczowym wyposażona w taśmę asekuracyjną (do opasania klatki piersiowej ratownika) i linkę holowniczą. Wyposażona w modelowane uchwyty na dłonie. Wymiary wys. 760 mm, szer. 340 mm, waga 1,2 kg , całość w kolorze czerwonym lub pomarańczowym.
  5. Wieszak, uchwyt ścienny do boi SP – szt. 3
    system mocowania boi do ściany, umożliwiający podwieszenie sprzętu na basenie w łatwo dostępnym miejscu.
  6. Rzutki rękawowe – szt. 6
    sprzęt ratunkowy złożony z rękawa (z wytrzymałego materiału), umieszczonego w nim pływaka oraz nietonącej liny o średnicy 6, 8 lub 10 mm i długości 15 lub 25m . Całość w kolorze czerwonym.
  7. Żerdzie ratownicze – szt. 4
    lekka, aluminiowa (lub inny materiał), nietonąca żerdź o długości 4m. Anodowana powłoka zabezpieczająca przed brudzeniem i korozją. Z zabezpieczonym, jaskrawym końcem tyczki ułatwiającym uchwycenie się. Może być w formie pętli.
  8. Zestaw ratownictwa medycznego WOPR R 1 (z tlenem) – szt. 1
    torba z materiału wodoodpornego z wyposażeniem do udzielania pierwszej pomocy, spełniającym wymagania KSRG. W skład wyposażenia powinny wchodzić elementy do zabezpieczenia i udrożnienia dróg oddechowych, prowadzenia oddechu zastępczego i tlenoterapii (butla z tlenem, reduktor, maski tlenowe), środki służące do unieruchomienia złamań i innych urazów narządu ruchu oraz opatrywania ran.
  9. Zestaw ratowniczy podstawowy – szt. 1
    zestaw środków do udzielania pierwszej pomocy o mniejszym zakresie wyposażenia. Całość w torbie z materiału wodoodpornego, łatwego w przenoszeniu. Może służyć do udzielenia pierwszej pomocy w miejscu zdarzenia. W skład zestawu powinny wchodzić środki do stabilizacji odcinka szyjnego i unieruchomienia złamań, środki opatrunkowe oraz do podtrzymania drożności drug oddechowych i oddechu zastępczego.
  10. Deska ortopedyczna ze stabilizacją (pasy + stab. głowy) - szt. 2
    urządzenie służące do ewakuacji z basenu osób z urazami kręgosłupa i narządu ruchu. Wykonana ze zmywalnego tworzywa sztucznego, przepuszczalna dla promieni X, koniecznie z dodatnią wypornością w wodzie. Zgodne z KRSP. Ciężar noszy do 10 kg. Nośność min. 130 kg. Nosze o zwężającym się dolnym końcu , wyposażone w wygodne uchwyty na dłonie o szerokości pozwalającej zastosowanie rękawic ochronnych oraz miejsca do mocowania pasów min 5 na stronę z możliwością przepinania pasów bez poruszania poszkodowanego. Nosze powinny być wyposażone w komplet min. 4 pasów zabezpieczających, montowanych obrotowo oraz zestaw klocków – poduszek do unieruchomienia głowy i kręgosłupa szyjnego z możliwością zmiany punktu pracy pasów mocujących. Deska w kolorze żółtym lub czerwonym.
  11. Tuba elektroakustyczna - szt. 3
    ręczne urządzenie nagłaśniające do przekazywania komunikatów i poleceń na basenie. Zasilane bateriami. Z uchwytem na rękę, możliwością regulacji natężenia głosu, sygnałem alarmowym. Zasięg 500m , moc min 8 W.
  12. Zestaw łączności stanowisk rat. (krótkofalowy) – szt. 3
    zestaw dwóch, trzech radiotelefonów do porozumiewania się pomiędzy stanowiskami. Posiadający czytelny wyświetlacz i podświetlane klawisze ułatwiające pracę w zaciemnieniu. Moc nadawania około 5 W. Pakiet akumulatorów wraz z ładowarką. Wodoszczelny 1m na około kilka minut.
  13. Defibrylator automatyczny (np; LIFEPACK CR Plus lub inny) – szt. 1
    urządzenie służące do automatycznej analizy i elektrostymulacji osoby z zatrzymaną akcją serca. Lekki, w bezpiecznej, trwałej obudowie, z baterią o dużej mocy i min. 5 letnią gwarancją. Z możliwością stosowania dla osób dorosłych i dzieci. Wyposażone w komplet elektrod. Urządzenie z polskim menu i komendami głosowymi zgodnymi z obowiązującymi procedurami KRR. Z możliwością szybkiej aktualizacji oprogramowania w przypadku zmian wytycznych bez konieczności wymiany całego urządzenia.
  14. Stanowisko ratownicze podwyższone – szt. 2
    podwyższone stanowisko ratownicze w formie krzesła lub platformy. Służące do obserwacji kąpiących się i dna basenu, przeciwdziałające refleksom świetlnym. Wykonane z aluminium lub innego materiału odpornego na wilgoć. Wysokość min. 1,2m. Budowa powinna umożliwiać szybką reakcję ratownika na zaistniałe zdarzenia. (łatwe zejście)
    Stanowiska ratownicze podwyższone to odpowiednik krzesła sędziowskiego w tenisie ziemnym. Jest ono konieczne lepszej obserwacji dna basenu (refleks świetlny od okien)
  15. wyposażenie punktu ratowniczego na basenie;
    - kozetka – szt. 1
    - szafka na środki opatrunkowe – szt. 1
     
Wykonawca oświadczy,że
  • udzieli pełnej gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 1 rok
  • zagwarantuje świadczenie serwisu pogwarancyjnego przez okres 3 lat
  • zapewni serwis gwarancyjny z zobowiązaniem przystąpienia do naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV):  
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 25.03.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4)
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  1. inne dokumenty
    1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
    2. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 4
    3. opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 r. Godzina 1000, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz