|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych – Kossaka Centrum Sportowo–Rekreacyjne – wyposażenie „CSR” w sprzęt ratunkowy |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: dostawy |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu ratunkowego na wyposażenie Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Pile:
- Koło ratunkowe „Mars SP” – szt. 2
wykonane z polietylenu, wypełnione pianką poliuretanową z linką o gr. 10 mm opasaną wokół koła, na powierzchni koła naklejone taśmy odblaskowe 3 M. Koło w kolorze czerwonym lub pomarańczowym
- Koło ratunkowe – ślizgowe – szt. 2
system „Marinepool”, wykonane z nietonącego giętkiego i miękkiego materiału, w kształcie podkowy z możliwością zapięcia ratowanego wraz z liną o długości 25m w kolorze czerwonym lub pomarańczowym. Całość zamykana w pokrowcu
- Pasy ratownicze „węgorz” II – szt. 4
wykonany z pianki pas o dużej wyporności, zakończony taśmami wyposażonymi w metalowe klamry służące do zapinania poszkodowanego oraz linę holowniczą wraz z taśmą asekuracyjną (do opasania klatki piersiowej ratownika). Kolor czerwony lub żółty.
- Boja ratownicza SP - szt. 3
wykonana z polietylenu w kolorze pomarańczowym wyposażona w taśmę asekuracyjną (do opasania klatki piersiowej ratownika) i linkę holowniczą. Wyposażona w modelowane uchwyty na dłonie. Wymiary wys. 760 mm, szer. 340 mm, waga 1,2 kg , całość w kolorze czerwonym lub pomarańczowym.
- Wieszak, uchwyt ścienny do boi SP – szt. 3
system mocowania boi do ściany, umożliwiający podwieszenie sprzętu na basenie w łatwo dostępnym miejscu.
- Rzutki rękawowe – szt. 6
sprzęt ratunkowy złożony z rękawa (z wytrzymałego materiału), umieszczonego w nim pływaka oraz nietonącej liny o średnicy 6, 8 lub 10 mm i długości 15 lub 25m . Całość w kolorze czerwonym.
- Żerdzie ratownicze – szt. 4
lekka, aluminiowa (lub inny materiał), nietonąca żerdź o długości 4m. Anodowana powłoka zabezpieczająca przed brudzeniem i korozją. Z zabezpieczonym, jaskrawym końcem tyczki ułatwiającym uchwycenie się. Może być w formie pętli.
- Zestaw ratownictwa medycznego WOPR R 1 (z tlenem) – szt. 1
torba z materiału wodoodpornego z wyposażeniem do udzielania pierwszej pomocy, spełniającym wymagania KSRG. W skład wyposażenia powinny wchodzić elementy do zabezpieczenia i udrożnienia dróg oddechowych, prowadzenia oddechu zastępczego i tlenoterapii (butla z tlenem, reduktor, maski tlenowe), środki służące do unieruchomienia złamań i innych urazów narządu ruchu oraz opatrywania ran.
- Zestaw ratowniczy podstawowy – szt. 1
zestaw środków do udzielania pierwszej pomocy o mniejszym zakresie wyposażenia. Całość w torbie z materiału wodoodpornego, łatwego w przenoszeniu. Może służyć do udzielenia pierwszej pomocy w miejscu zdarzenia. W skład zestawu powinny wchodzić środki do stabilizacji odcinka szyjnego i unieruchomienia złamań, środki opatrunkowe oraz do podtrzymania drożności drug oddechowych i oddechu zastępczego.
- Deska ortopedyczna ze stabilizacją (pasy + stab. głowy) - szt. 2
urządzenie służące do ewakuacji z basenu osób z urazami kręgosłupa i narządu ruchu. Wykonana ze zmywalnego tworzywa sztucznego, przepuszczalna dla promieni X, koniecznie z dodatnią wypornością w wodzie. Zgodne z KRSP. Ciężar noszy do 10 kg. Nośność min. 130 kg. Nosze o zwężającym się dolnym końcu , wyposażone w wygodne uchwyty na dłonie o szerokości pozwalającej zastosowanie rękawic ochronnych oraz miejsca do mocowania pasów min 5 na stronę z możliwością przepinania pasów bez poruszania poszkodowanego. Nosze powinny być wyposażone w komplet min. 4 pasów zabezpieczających, montowanych obrotowo oraz zestaw klocków – poduszek do unieruchomienia głowy i kręgosłupa szyjnego z możliwością zmiany punktu pracy pasów mocujących. Deska w kolorze żółtym lub czerwonym.
- Tuba elektroakustyczna - szt. 3
ręczne urządzenie nagłaśniające do przekazywania komunikatów i poleceń na basenie. Zasilane bateriami. Z uchwytem na rękę, możliwością regulacji natężenia głosu, sygnałem alarmowym. Zasięg 500m , moc min 8 W.
- Zestaw łączności stanowisk rat. (krótkofalowy) – szt. 3
zestaw dwóch, trzech radiotelefonów do porozumiewania się pomiędzy stanowiskami. Posiadający czytelny wyświetlacz i podświetlane klawisze ułatwiające pracę w zaciemnieniu. Moc nadawania około 5 W. Pakiet akumulatorów wraz z ładowarką. Wodoszczelny 1m na około kilka minut.
- Defibrylator automatyczny (np; LIFEPACK CR Plus lub inny) – szt. 1
urządzenie służące do automatycznej analizy i elektrostymulacji osoby z zatrzymaną akcją serca. Lekki, w bezpiecznej, trwałej obudowie, z baterią o dużej mocy i min. 5 letnią gwarancją. Z możliwością stosowania dla osób dorosłych i dzieci. Wyposażone w komplet elektrod. Urządzenie z polskim menu i komendami głosowymi zgodnymi z obowiązującymi procedurami KRR. Z możliwością szybkiej aktualizacji oprogramowania w przypadku zmian wytycznych bez konieczności wymiany całego urządzenia.
- Stanowisko ratownicze podwyższone – szt. 2
podwyższone stanowisko ratownicze w formie krzesła lub platformy. Służące do obserwacji kąpiących się i dna basenu, przeciwdziałające refleksom świetlnym. Wykonane z aluminium lub innego materiału odpornego na wilgoć. Wysokość min. 1,2m. Budowa powinna umożliwiać szybką reakcję ratownika na zaistniałe zdarzenia. (łatwe zejście) Stanowiska ratownicze podwyższone to odpowiednik krzesła sędziowskiego w tenisie ziemnym. Jest ono konieczne lepszej obserwacji dna basenu (refleks świetlny od okien)
- wyposażenie punktu ratowniczego na basenie;
- kozetka – szt. 1 - szafka na środki opatrunkowe – szt. 1 Wykonawca oświadczy,że
- udzieli pełnej gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 1 rok
- zagwarantuje świadczenie serwisu pogwarancyjnego przez okres 3 lat
- zapewni serwis gwarancyjny z zobowiązaniem przystąpienia do naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii.
|
II.1.4) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE |
II.1.5) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 25.03.2010 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy |
III.2) |
ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
III.3.1) |
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nie dotyczy |
III.3.2) |
Wiedza i doświadczenie nie dotyczy |
III.3.3) |
Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nie dotyczy |
III.3.4) |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nie dotyczy |
III.3.5) |
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nie dotyczy |
III.4) |
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY |
III.4.1) |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4) |
III.4.2) |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
III.4.3) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada: |
III.4.3.1) |
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
III.5) |
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- inne dokumenty
- Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 4
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
|
III.7) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100 % |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian |
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108 |
IV.4.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 r. Godzina 1000, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna |
IV.4.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.16) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):nie dotyczy |