Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 45-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 45-ZP-2009

45-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI GEODEZYJNE
o szacunkowej wartości poniżej 14.000 euro

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1 Gmina Piła reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły, w imieniu którego postępowanie prowadzi Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Plac Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212-62–10, fax 0-67 212-35-66, e-mail: bzp@um.pila.pl, www.um.pila.pl
2 Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Plac Staszica 10, Bogusława Łożyńska, tel. 0-67 21-04-303.
3 Adres pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w punkcie I. 2.
4 Adres na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w punkcie I. 1.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
a) zadanie 1
 
  • Podział nieruchomości oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 214/2, 212 (obręb 4), położonych w Pile, przy ul. Suchej; wraz ze stabilizacją w terenie;
  • Podział nieruchomości oznaczonej numerem ewidencyjnym: 112/3 (obręb 5), położonej w Pile, przy ul. Skośnej; wraz ze stabilizacją w terenie;
b) zadanie 2
 
  • Podział nieruchomości oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 50/7, 673, 56/3, 56/25 (obręb 27), położonych w Pile, przy ul. Bydgoskiej – Roosevelta – Witosa; wraz ze stabilizacją w terenie;
  • Podział nieruchomości oznaczonej numerem ewidencyjnym: 109 (obręb 15), położonej w Pile, przy ul. Kossaka; wraz ze stabilizacją w terenie;
c) zadanie 3
 
  • Podział nieruchomości oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 68/13, 68/14, 68/16, 68/17 (obręb 13), położonych w Pile, przy ul. Kossaka - Chodkiewicza; wraz ze stabilizacją w terenie;
d) zadanie 4
 
  • Podział nieruchomości oznaczonej numerem ewidencyjnym: 176 (obręb 7), położonej w Pile, przy Al. Niepodległości; wraz ze stabilizacją w terenie.

UWAGA!
Jeżeli będzie zachodziła potrzeba to w zakresie II etapu powyższych prac konieczne będzie wykonanie wykazu zmian gruntowych prostującego oznaczenia użytków gruntowych po podziale geodezyjnym.

 
  CPV-74275000-7
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1 Wymagane wadium: brak.
2 Warunki uczestnictwa: w przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 usług odpowiadających zakresem i wartością zamówienia/,
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
SEKCJA IV: TRYBY
1 Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.1 Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: nie dotyczy.
1.2 Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: nie dotyczy.
2 Kryteria oceny ofert: cena 100 %.
3 Informacje administracyjne.
3.1 Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: można uzyskać w siedzibie Urzędu Miasta Piły, I piętro, pokój nr 129.
3.2 Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
21 maja 2009 r. godzina 900 w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii głównej pok. 136, piętro I.
3.3 Termin związania z ofertą liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert.
3.4 Termin data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
21 maja 2009 r. godzina 905 w siedzibie Zamawiającego, pokój 233, II piętro.

Pliki do pobrania:

   

wstecz