Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 1-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 1-ZP-2010

1-ZP-2010

OGŁOSZENIE O KONCESJI NA USŁUGI

   
SEKCJA I: KONCESJODAWCA
I.1) NAZWA (FIRMA) I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie,
tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ KONCESJODAWCY: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONCESJI
  Nazwa nadana koncesji przez koncesjodawcę:
Zadanie I: Zaprojektowanie, wybudowanie i utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego oraz dostawa energii elektrycznej
Zadanie II: Zbycie, utrzymanie istniejącej sieci oświetleniowej oraz dostawa energii elektrycznej: a)zbycie istniejących urządzeń oświetlenia ulicznego b)utrzymanie zbytych urządzeń oświetlenia ulicznego oraz dostawa energii elektrycznej
 
  Określenie przedmiotu koncesji oraz jej wartości:
Zadanie I: Zaprojektowanie, wybudowanie i utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego oraz dostawa energii elektrycznej
Zadanie II: Zbycie, utrzymanie istniejącej sieci oświetleniowej oraz dostawa energii elektrycznej: a)zbycie istniejących urządzeń oświetlenia ulicznego b)utrzymanie zbytych urządzeń oświetlenia ulicznego oraz dostawa energii elektrycznej
 
  Opis potrzeb i wymagań koncesjodawcy / informacja o sposobie uzyskania opisu:
wytyczne zakresu rzeczowego do projektowania i wykonania nowych odcinków oświetlenia drogowego można uzyskać w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl wykaz ulic przeznaczonych do zbycia (operat szacunkowy)
 
  Termin wykonania przedmiotu koncesji: zad.1 - 22,5 lat zad.2 - 22,5 lat
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III WARUNKI UDZIAŁU
 

Warunki udziału oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować następującym sprzętem: - zapleczem technicznym, - jednym samochodem z podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej minimum 18 - jednym samochodem technicznym z wyposażeniem w aparaturę lokalizacyjno - pomiarową dla energetycznych linii kablowych, - minimum jednym samochodem dostawczym o ładowności do 1 Mg, - jedną spawarką transformatorową do 500 A, - jednym przyrządem do pomiaru natężenia oświetlenia, - jednym przyrządem do wyszukiwania w gruncie kabli będących pod napięciem do 1 kV i lokalizacji uszkodzeń, - jednym przyrządem uniwersalnym do pomiarów wartości elektrycznych,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
  6. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;
  7. Wykonawca wykona oświetlenie nowych ulic w następujący sposób: - w pierwszym roku obowiązywania koncesji - 30 ulic, - w drugim roku obowiązywania koncesji - 30 ulic, - w pierwszym półroczu trzeciego roku obowiązywania koncesji pozostałą ilość ulic;
Zamawiający zastrzega, że rozliczenie usługi oświetleniowej dla nowobudowanych instalacji w tym dostawa energii elektrycznej rozliczana będzie po oddaniu inwestycji. Wykonawca raz na 2 lata przedstawi Zamawiającemu dokumentację wskazującą, że dostawa energii elektrycznej pochodzi od najtańszego operatora.

Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp.
Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące:

  1. wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, musi wykazać się wykonaniem prac eksploatacyjnych sieci i urządzeń oświetlenia drogowego w mieście lub gminie o wartości nie niższej niż 1 mln zł, wykonywanej dla zarządcy drogi przez okres minimum 1 roku, gdzie łączna liczba zainstalowanych punktów świetlnych przekracza 5 000 punktów;
  2. Wykonawca dysponuje następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: - co najmniej jedną osobą, legitymującą się uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), tj.: ważnym świadectwem kwalifikacyjnym (D) do wykonywania pracy na stanowisku dozoru dla następujących urządzeń, instalacji i sieci - minimum - o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, - co najmniej dwiema osobami, legitymującymi się uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), tj.: ważnym świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji dla następujących urządzeń, instalacji i sieci - minimum: - o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, - kierownikiem robót, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  3. Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi - (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN (trzy mln PLN),
  4. Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 PLN ( jeden mln PLN). Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy winien przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  5. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania tj w latach 2006, 2007, 2008 uzyskiwał przychody netto nie mniejsze niż 2 mln PLN w każdym z roku.
W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1) - 5) warunków szczegółowych muszą spełniać Wykonawcy łącznie.

Informacja o oświadczeniach do których złożenia obowiązany jest zainteresowany podmiot, który składa wniosek o zawarcie umowy koncesji:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków , wykonawca winien przedłożyć dokumenty wskazane poniżej

  1. Wniosek o zawarcie umowy koncesji,
  2. Oswiadczenie o spełnieniu opisanych warunków udziału.

Informacja o dokumentach składanych przez oferenta, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą albo oferenta, który złoży najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, o którym mowa w art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 9 stycznia 2009 r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków , wykonawca winien przedłożyć dokumenty wskazane poniżej

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1
  2. Formularz cenowy - załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3
  4. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
  5. Dowód wniesienia wadium
  6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
  7. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5
  8. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
  9. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  10. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  11. Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
  12. Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary
  13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3 mln PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  14. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1 mln zł
  15. Rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
  16. Wykaz usług (co najmniej jedną )wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, zakresem zgodnych z przedmiotem zamówienia i wartością nie niższą niż 1 mln PLN, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że umowy te zostały wykonane należycie
  17. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
  18. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca wg załącznika nr 8
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) WADIUM
  Wysokość i tryb wniesienia wadium:
zad. 1 - 350000 zł
zad. 2 - 170000 zł
.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
  Kryteria znaczenie:
  1. cena - 100
IV.3) WARUNKI UZNANIA OFERTY ZA NIEODPOWIADAJĄCĄ WYMAGANIOM KONCESJODAWCY SKUTKUJĄCE NIEDOPUSZCZENIEM OFERT DO OCENY I PORÓWNANIA
  nie spełnienie warunków
IV.4) OKOLICZNOŚCI UZASADNIAJĄCE ODWOŁANIE POSTĘPOWANIA
  nieprzewidywana zmiana okoliczności, powodujaca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotu koncesji nie leży w interesi publicznym; - rażące wady postepowania, które miały lub mogą mieć wpływ na wynik postepowania
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  Miejsce i termin składania wniosków o zawarcie umowy koncesji: 26.02.2010 godzina 1000, miejsce: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły pl. Staszica 10 p. 134

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz