Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20110325-WSOiZK

Nabór na stanowiska: 20110325-WSOiZK

Ogłoszenie z dnia 25 marca 2011r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
ds. EWIDENCJI LUDNOŚCI
W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
URZĘDU MIASTA PIŁY

(z siedzibą w Pile, Pl. Staszica 10).
(nazwa stanowiska pracy)

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie.
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    3. Wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne.
    4. Znajomość programu "ELUD". oraz regulacji prawnych na przedmiotowym stanowisku.
    5. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    6. Nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
    2. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
    3. Znajomość procedur administracyjnych.
    4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność i systematyczność.
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Realizacja zadań z zakresu ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
    2. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych i wprowadzanie danych do bazy ELUD.
    3. Prowadzenie i aktualizowanie stałego rejestru wyborców.
    4. Wydawanie poświadczeń zameldowania i wymeldowania.
    5. Udzielanie informacji o zasadach meldunkowych.
       
  4. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny.
    2. Życiorys – curriculum vitae.
    3. Kserokopie świadectw pracy.
    4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
    5. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły.
    6. Oświadczenia:
      • o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
      • oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego” w terminie do dnia 7.04.2011r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.pila.pl ) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.

Dokumenty aplikacyjne:, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223,poz.1458 z późn.zm.)

  Prezydent Miasta Piły
  Piotr Głowski
   

wstecz