Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 97-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 97-ZP-2009

97-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Budowa ciągu pieszo-jezdnego przy Al. Poznańskiej w Pile
  1. sięgacz nr 7
  2. sięgacz nr 27
  3. sięgacz nr 47
  4. sięgacz nr 67
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
j.w.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:

I Budowa sięgacza nr 7 wraz z odwodnieniem
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:

  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe
  2. okrawężnikowania
  3. roboty ziemne
  4. nawierzchnia jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.403,0 m2
  5. odwodnienie jezdni za pomocą projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej i przykanalików do skrzynek rozsączających
  6. zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 4,0 m2
  7. regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej
  8. wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych
  9. obsługa geodezyjna i geotechniczna
  10. dokumentacja powykonawcza (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.)

II Budowa sięgacza nr 27 wraz z odwodnieniem
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:

  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe
  2. okrawężnikowania
  3. roboty ziemne
  4. nawierzchnię jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.339,0 m2
  5. odwodnienie jezdni za pomocą projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej i przykanalików do skrzynek rozsączających
  6. zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 6,0 m2
  7. regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej
  8. wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych
  9. obsługa geodezyjna i geotechniczna
  10. dokumentacja powykonawcza (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.)

III Budowa sięgacza nr 47 wraz z odwodnieniem
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:

  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe
  2. okrawężnikowania
  3. roboty ziemne
  4. nawierzchnię jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.289,0 m2
  5. odwodnienie jezdni za pomocą projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej i przykanalików do skrzynek rozsączających
  6. zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 10,0 m2
  7. regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej
  8. wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych
  9. obsługa geodezyjna i geotechniczna
  10. dokumentacja powykonawcza (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.)

IV Budowa sięgacza nr 67 wraz z odwodnieniem
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:

  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe
  2. okrawężnikowania
  3. roboty ziemne
  4. nawierzchnię jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.205,0 m2
  5. odwodnienie jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne
  6. zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 5,0 m2
  7. regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej
  8. wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych
  9. obsługa geodezyjna i geotechniczna
  10. dokumentacja powykonawcza (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.)
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45 233 120-1, 45 232 452-5
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 19.05.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
 
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym iosobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniena potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  5. dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje, odpowiednie do przedmiotu zamówienia - Kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej
  6. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, natomiast warunki wyszczególnione w pkt ,2,3,5,6 Wykonawcy muszą spełniać łącznie.

Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
 

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1
  2. Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
  3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt.1 ppkt 4 SIWZ
  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty-nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia)
  5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;
  6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4);
    Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Budownictwa
     
    6a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
     
  7. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków.
  8. Kosztorysy ofertowe uproszczone sporządzone wg wzoru stanowiącego załączniki do SIWZ
  9. Zbiorcze zestawienie kosztów – załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 105
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.11.2009 r. godzina 900
miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136, Kancelaria Główna
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz