Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne: 110-ZP-2008 Inżynier Kontraktu

Uwaga

 

110-ZP-2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
 

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy projektowaniu i budowie: „Centrum Sportowo-Rekreacyjne – rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile rejon ul. Podchorążych – Kossaka”.

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy projektowaniu i budowie: „Centrum Sportowo-Rekreacyjne – rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile rejon ul. Podchorążych – Kossaka”.
  Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy:
  1. pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym
  2. zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji
  3. nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji,
  4. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji,
  5. wspieranie Zamwiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia;
  6. monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe,
  7. zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami;
  8. zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy,
  9. zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej (geodezyjnej, rozliczeniowej),
  10. spradzenie projektu budowlanego i wykonawczego Zesopołu Sportowo – Rekreacyjnego w zakresie zgodności z założeniami programowymi.
  11. współpraca z nadzorem autorskim
  12. nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów,
  13. zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,
  14. rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania
  15. nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie
  16. rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych,
  17. zachowanie poufności informacji.
  18. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji
  19. zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego
  20. kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przecipożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska
  21. akceptowanie PZJ (Programu Zapewnienia Jakości),
  22. zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną,
  23. zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę,
  24. kontrolowanie wytwórni materiałów w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania,
  25. kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
  26. sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego
  27. rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
  28. szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych,
  29. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,
  30. negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu,
  31. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
  32. sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
  33. organizowanie, minimum raz w miesiącu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron;
  34. weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót;
  35. organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym;
  36. przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia
  37. wykonywanie dokumentacji fotograficznej podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej zakończeniu,
  38. rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym
  39. nadzór i sprawdzenie poprawności wykonania inwentaryzacji środków trwałych w poszczególnych obiektach oraz przygotowanie dokumentów OT.
  40. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów,
  41. wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z Zamawiającym pisemnych wyjaśnień – jeśli taka konieczność zaistnieje.
  42. współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
  43. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,
  44. organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (minimum raz w roku) – po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane – 60 miesięcy od daty odbioru końcowego),
  45. każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawieniia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę,
  46. uczestnictwie w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym,
  47. zarekomendowaniu zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71 24 70 00-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 26.06.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.
  6. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej – kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN
  7. Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, osiągnął roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie min. 1 500 000 PLN
  8. Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 600 000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 PLN.
  9. Wykonawca może powierzyć wykonanie częśći zamówienia podwykonawcom jednynie w części dotyczacej usług geodezyjnych.
  10. Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
    1. Lider zespołu – posiada:
      – wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne;
       
      – co najmniej 10-letnie doswiadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi;
       
      – posiada doświadczenie obejmujące pełnienie co najmniej raz funkcji lidera zespołu Inżyniera/Przedstawiciela wykonawcy przy realizacji zakończonej inwestycji o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 22 mln PLN netto
       
    2. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjnej – posiada:
      – wykształcenie wyższe techniczne;
       
      – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
       
      – posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży ;
       
      – przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 
       
    3. Inspektor nadzoru branży sanitarnej – posiada:
      – wykształcenie wyższe techniczne;
       
      – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
       
      – co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży, w tym co najmniej jeden rok przy realizacji systemów wentylacji;
       
      – przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
       
    4. Inspektor nadzoru branży elektrycznej – posiada:
      – wykształcenie wyższe techniczne;
       
      – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych I elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
       
      – posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży;
       
      – przynalezność do Izby Inżynierów Budownictwa.
       
    5. Inspektor nadzoru w branży automatyki kontrolno – pomiarowej – posiada:
      – wykształcenie wyższe techniczne w specjalności elektryk, elektronik lub automatyk;
       
      – co najmniej 5-letnie doswiadczenie zawodowe w zakresie montażu, rozruchu i eksploatacji w dziedzinie systemów kontrolno – pomiarowych i automatyki.
       
    6. Inspektor nadzoru branży drogowej – posiada:
      – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
       
      – posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży;
       
      – przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
       
    7. Inspektor nadzoru branży teletechnicznej – posiada:
      – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
       
      – posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży;
       
      – przynalezność do Izby Inżynierów Budownictwa.
       
    8. kosztorysant – posiada:
      – co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w sporządzaniu i weryfikacji kosztorysów robót budowlano – montażowych.
       
    UWAGA: Wyżej wymienieni specjaliści muszą być osobami posługującymi się biegle językiem polskim w mowie i piśmie lub wykonawca zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a personelem, który zatrudni wykonawca.
  11. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
    1. co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu lub sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla obiektu kubaturowego o kategorii złozoności robót budowlanych V lub wyższej, którego wartość realizowanych robót budowlanych wynosiła co najmniej 22 mln PLN netto. (kategoria złożoności robót budowlanych wg pkt 1.4 oraz tabeli 2 Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U.Nr 130 z 2004 poz. 1389)
    2. co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu lub sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji polegającej na budowie krytego basenu pływackiego o długości min. 25 m.

Ocena warunków udziału w postepowaniu dokonana będzie systemem “spełnia/nie spełnia”. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. 3 -11) Wykonawcy muszą spełniać łącznie.

Uwaga:Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji dziuałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających w każdym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie osiągnął roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie min. 1 500 000 PLN
9. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
11. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
11a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
 
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
12. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających warunkom określonym w części III pkt 1 ppkt 11 lit, a i b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
13. Podwykonawstwo – wskazanie części zamówienia przewidzianego do powierzenia podwykonawcom z zakresem i wartością prac przewidywanych im do powierzenia (załącznik nr 5);
14. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów:
1) pkt 4, 5 i 7 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzajace odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
 
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
 
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
2) pkt 6 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp

Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny byc wystawione nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokument o którym mowa w pkt 1 lit. b powinien byc wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum.

 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008r. godzina 1000,
miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136, Kancelaria Główna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz