|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS |
|
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy projektowaniu i budowie: „Centrum Sportowo-Rekreacyjne – rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile rejon ul. Podchorążych – Kossaka”. |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw. |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy projektowaniu i budowie: „Centrum Sportowo-Rekreacyjne – rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile rejon ul. Podchorążych – Kossaka”. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy:
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym
- zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji
- nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji,
- reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji,
- wspieranie Zamwiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia;
- monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe,
- zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami;
- zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy,
- zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej (geodezyjnej, rozliczeniowej),
- spradzenie projektu budowlanego i wykonawczego Zesopołu Sportowo – Rekreacyjnego w zakresie zgodności z założeniami programowymi.
- współpraca z nadzorem autorskim
- nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów,
- zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,
- rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania
- nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie
- rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych,
- zachowanie poufności informacji.
- utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji
- zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego
- kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przecipożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska
- akceptowanie PZJ (Programu Zapewnienia Jakości),
- zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną,
- zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę,
- kontrolowanie wytwórni materiałów w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania,
- kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
- sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego
- rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
- szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych,
- uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,
- negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
- sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
- organizowanie, minimum raz w miesiącu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron;
- weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót;
- organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym;
- przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia
- wykonywanie dokumentacji fotograficznej podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej zakończeniu,
- rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym
- nadzór i sprawdzenie poprawności wykonania inwentaryzacji środków trwałych w poszczególnych obiektach oraz przygotowanie dokumentów OT.
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów,
- wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z Zamawiającym pisemnych wyjaśnień – jeśli taka konieczność zaistnieje.
- współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
- ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,
- organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (minimum raz w roku) – po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane – 60 miesięcy od daty odbioru końcowego),
- każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawieniia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę,
- uczestnictwie w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym,
- zarekomendowaniu zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót.
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71 24 70 00-1 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 26.06.2010 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.
- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej – kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN
- Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, osiągnął roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie min. 1 500 000 PLN
- Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 600 000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 PLN.
- Wykonawca może powierzyć wykonanie częśći zamówienia podwykonawcom jednynie w części dotyczacej usług geodezyjnych.
- Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
- Lider zespołu – posiada:
– wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; – co najmniej 10-letnie doswiadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi; – posiada doświadczenie obejmujące pełnienie co najmniej raz funkcji lidera zespołu Inżyniera/Przedstawiciela wykonawcy przy realizacji zakończonej inwestycji o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 22 mln PLN netto
- Inspektor nadzoru branży konstrukcyjnej – posiada:
– wykształcenie wyższe techniczne; – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; – posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży ; – przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
- Inspektor nadzoru branży sanitarnej – posiada:
– wykształcenie wyższe techniczne; – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; – co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży, w tym co najmniej jeden rok przy realizacji systemów wentylacji; – przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
- Inspektor nadzoru branży elektrycznej – posiada:
– wykształcenie wyższe techniczne; – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych I elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; – posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży; – przynalezność do Izby Inżynierów Budownictwa.
- Inspektor nadzoru w branży automatyki kontrolno – pomiarowej – posiada:
– wykształcenie wyższe techniczne w specjalności elektryk, elektronik lub automatyk; – co najmniej 5-letnie doswiadczenie zawodowe w zakresie montażu, rozruchu i eksploatacji w dziedzinie systemów kontrolno – pomiarowych i automatyki.
- Inspektor nadzoru branży drogowej – posiada:
– uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; – posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży; – przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
- Inspektor nadzoru branży teletechnicznej – posiada:
– uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; – posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielonej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych ) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży; – przynalezność do Izby Inżynierów Budownictwa.
- kosztorysant – posiada:
– co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w sporządzaniu i weryfikacji kosztorysów robót budowlano – montażowych.
UWAGA: Wyżej wymienieni specjaliści muszą być osobami posługującymi się biegle językiem polskim w mowie i piśmie lub wykonawca zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a personelem, który zatrudni wykonawca.
- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu lub sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla obiektu kubaturowego o kategorii złozoności robót budowlanych V lub wyższej, którego wartość realizowanych robót budowlanych wynosiła co najmniej 22 mln PLN netto. (kategoria złożoności robót budowlanych wg pkt 1.4 oraz tabeli 2 Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U.Nr 130 z 2004 poz. 1389)
- co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu lub sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji polegającej na budowie krytego basenu pływackiego o długości min. 25 m.
Ocena warunków udziału w postepowaniu dokonana będzie systemem “spełnia/nie spełnia”. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. 3 -11) Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Uwaga:Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: |
Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji: |
1. |
Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 |
2. |
Dowód wniesienia wadium. |
3. |
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
4. |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji dziuałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
5. |
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
6. |
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 |
7. |
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
8. |
Część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających w każdym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie osiągnął roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie min. 1 500 000 PLN |
9. |
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; |
10. |
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. |
11. |
wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ |
11a. |
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. |
12. |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających warunkom określonym w części III pkt 1 ppkt 11 lit, a i b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. |
13. |
Podwykonawstwo – wskazanie części zamówienia przewidzianego do powierzenia podwykonawcom z zakresem i wartością prac przewidywanych im do powierzenia (załącznik nr 5); |
14. |
Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów: |
1) |
pkt 4, 5 i 7 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzajace odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie |
2) |
pkt 6 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp |
Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny byc wystawione nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokument o którym mowa w pkt 1 lit. b powinien byc wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum. |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100% |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108 |
IV.3.2.) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy |
IV.3.3) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008r. godzina 1000, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136, Kancelaria Główna. |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |